Gå til innhold

Er på nattevakt nå og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to som går sammen. Nå er hun andre hjemme og ammer baby på 5 mnd. Hun ikke opptjent permisjonspenger. Jeg har baby på 9 mnd hjemme som jeg ikke får gå hjem å amme for jeg bor 5 min lenger unna enn henne.

Nå har hun vært borte i over en time og jeg synes overhodet ikke det er gøy å være alene på nattestid med mye ansvar. Jeg tok denne jobben for vi skal være to, men er alene hver natt jeg har sammen med henne.

Anonymous poster hash: c7924...048

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan ikke du dra hjem for å amme? Avstand til hjemmet har da ingenting å si for rettigheter til ammefri.

For at hun skal kunne være hjemme mer enn en time, skal det være spesielle regler knyttet til dette på din arbeidsplass.

Anonymous poster hash: aef98...118
Skrevet

Det er så mangel på spl her så tror bare de gir henne rett til det hun vil, men de vet nok ikke at hun er borte så lenge da. 1,5 time siden hun gikk nå.

Skrevet

Men du MÅ faktisk enten si ifra til henne/sjefen eller bare akseptere at hun tar seg ekstra friheter.. Skjønner det er kjipt, men..

Skrevet

Vel nå dro hun hjem igjen. Jeg spurte om det var lov og det brydde hun seg ikke om. Spørs om hun kommer tilbake før neste runde da.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du har rett på ammefri du og da? Du må jo ta opp dette med noen!

Skrevet

Jeg hadde spurt sånn generelt sjefen hva som er godtatt tid man blir borre for amming. . Overskrider denne personen dette veldig hafde jeg sagt ifra til denne personen. Ikke sjefen i første omgang...

Anonymous poster hash: 280b4...ede

Skrevet

Vel nå dro hun hjem igjen. Jeg spurte om det var lov og det brydde hun seg ikke om. Spørs om hun kommer tilbake før neste runde da.

Hehe, du jobber visst med ei dame som gjør som hun vil. Du har prøvd å ta det opp med henne, nå må du gå videre med det til din nærmeste overordnede. Du skal ikke ha det slik på jobb!

Og du har også rett på ammefri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...