Gå til innhold

"Mammadalt" etter bare 4 uker, går det an?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har vært hjemme hele tiden pga ferie, likevel ser det ut til at hun roer seg kun hos meg. Ofte når han skal holde, trøste, bysse etc gråter hun bare. Så må jeg ta over, da slutter hun med en gang. Er ikke det litt tidlig?! Vil dette bare eskalere?

Anonymous poster hash: 996fd...881

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er du som har matfatet ;)

Anonymous poster hash: dab3e...d1c

Skrevet

Det kan være han stresser litt inni seg siden han aldri klarer å roe ned baby? Er du noengang ute av huset og lar far være alene med baby så gan slipper å ha "prestasjons angst"? Verdt ett forsøk?:)

Skrevet

Det er ikke så rart!? Du er mammaen hans. Han kjenner din kropp og dine lyder fra inne i magen til og med. Og du gir han mat, så han er 100% avhengi av deg.

Slapp av med at pappaen ikke er så viktig for han ennå! Det er helt naturlig og heeeelt normalt og akkurat slik det skal være! Han skal jo tross alt være her resten av livene deres, så far får goood tid til å bli kjent!!

Skrevet

Helt normalt!

Hos oss har pappaen blitt mer og mer ok etterhvert som fast føde har blitt innført. Og så går det opp og ned. I perioder er det kun pappa som gjelder.

Skrevet

Eh, det er snn for alle, selvagt vil babyen være hos den som lukter melk.

Dynk tskjorta til mannen i morsmelk og se om det gjør nytten:p

Anonymous poster hash: 6d74d...83e

Skrevet

Mmm, men det er du som lukter så godt ! ;)

Skrevet

Alle barn blir født som mammadalter! HALLOOO!barnet har bodd i deg i 9måneder!

Skrevet

Helt normalt! Min første brydde seg ikke om det var jeg eller pappan som koste, mens yngste var mammadalt fra dag 1 og er det fortsatt, 4 år gammel.............. :P

Anonymous poster hash: 0d074...d5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...