Gå til innhold

Gravid og vondt i siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid (snart 3. Trimester) og har i mange dager hatt kraftig vondt i siden - kjennes som jeg er skikkelig støl like under ribbeina (jeg kan ikke skryte på meg å ha trent)

Noen som vet?

Anonymous poster hash: a4583...237

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være lurt å snakke med føden om det. Finnes tilstander som de bør sjekke ut ved vondt i siden, men de kan sikkert forstå bedre om det kan være noe slikt eller noe helt annet. F.eks. nyrestein.

Anonymous poster hash: 4191a...af5

Skrevet

Kan også være svangerskapsforgiftning.

Anonymous poster hash: 634e0...b6f

Skrevet

Er gravid (snart 3. Trimester) og har i mange dager hatt kraftig vondt i siden - kjennes som jeg er skikkelig støl like under ribbeina (jeg kan ikke skryte på meg å ha trent)

Noen som vet?

Anonymous poster hash: a4583...237

Kjennes det ut som muskelsmerter mener du? Kan vel vørte musklene som spenner seg mye? Jeg er i uke 33 og får ofte vondt i siden, men det kjennes mest ut som sting/strekk. Det er ligamentsmerter etter hva jeg har forstått og er ikke farlig.

Skrevet

Uke 35 her. Og er konstant "støl" oppunder ribbeina på høyre side.

Var på UL for sjekk og lille tråkker konstant der oppe nå. Tråkker druer rett og slett.

Det var ikke noe annet galt med meg i allefall.

Regner med at din også ligger ned eller på skrå ned? De har mye mer kraft i beina og de begynner å bli såpass lange nå.

Anonymous poster hash: dc605...ffe

Skrevet

Min første i tredje trim lå å pressa på nyra kontinuerlig de siste ukene. Pressa tilbake men det hjalp ikke :P jeg hadde den samme følelsen som deg hi :)

Anonymous poster hash: 22259...67c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...