Gå til innhold

Noen som har kjent det samme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

En sjelden gang når jeg nyser så er det som om noe som sprekker, revner eller strekkes nederst i magen på høyre side. Denne gangen gjør det vondt akkurat der når jeg beveger meg og enda mer vondt om jeg nyser igjen. Noen som har opplevd det samme? Bør jeg gå til lege?

 

Anonymous poster hash: 4975a...c24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?

 

Anonymous poster hash: 4975a...c24

Skrevet

Ja, vet hva du mener. Fikk det hele tiden da jeg var barn, men har ikke kjent det på noen år nå. Vet ikke hva det er, bare vet at hvis du krøker deg litt sammen før nysen kommer, så blir det ikke like vondt. Tror det er en sene som strekkes eller noe...

 

Anonymous poster hash: 949e3...0ec

Skrevet

Hadde det sånn når jeg var gravid. utenom det har jeg aldri merket det. 



Anonymous poster hash: ea032...7ba
Skrevet

Strekk i en muskel ;) ikke frlig

 

Anonymous poster hash: d7816...620

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...