Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 En sjelden gang når jeg nyser så er det som om noe som sprekker, revner eller strekkes nederst i magen på høyre side. Denne gangen gjør det vondt akkurat der når jeg beveger meg og enda mer vondt om jeg nyser igjen. Noen som har opplevd det samme? Bør jeg gå til lege? Anonymous poster hash: 4975a...c24
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Noen? Anonymous poster hash: 4975a...c24
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Ja, vet hva du mener. Fikk det hele tiden da jeg var barn, men har ikke kjent det på noen år nå. Vet ikke hva det er, bare vet at hvis du krøker deg litt sammen før nysen kommer, så blir det ikke like vondt. Tror det er en sene som strekkes eller noe... Anonymous poster hash: 949e3...0ec
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Hadde det sånn når jeg var gravid. utenom det har jeg aldri merket det. Anonymous poster hash: ea032...7ba
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Strekk i en muskel ikke frlig Anonymous poster hash: d7816...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå