Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Skal kjøpe ny bil og har da blunket oss ut en vi vil ha. Selger har gitt oss pristilbud, men så var det bilen vi hadde fra før. Ikke den billigste, men begynt å bli gammel. Vi lurte på innbyttepris og fikk nesten bakoversveis da summen ble nevnt, det var mangfoldige titusen under det vi hadde tenkt. Så da nevnte vi at vi ville prøve å selge den selv i stede. Selger sa at det måtte vi selvsagt, men vi kom aaaaldri til å få solgt en såpass dyr bruktbil selv, og at det lureste var å bare bytte den inn. Smil, smil, blunke, blunke. Vel, nå la vi ut bilen tidlig i går, og vi har allerede 8(!) interesserte. 4 av dem skal prøvekjøre den i morgen, en av dem kjører i flere timer fra en annen by til og med. To har budt mer enn prisen vi la den ut til fordi de er så interesserte. Jada, vi kommer aaaaldri til å få solgt den selv meg midt bak! Er glad for at vi ikke hørte på selger, for dette vinner vi over 50 000 kr på... Anonymous poster hash: d6e1d...87d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Bilselgere er vel godt kjent for å være sleipe....... Godt dere la bilen ut for salg selv da!!! Anonymous poster hash: e8be7...9d9
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Så bra for dere👍😊det lønner seg aldri å bytte inn bilen mot en ny. Flott dere får solgt selv og da kommer dere kun med penger å har mulighet å prute mer på den bilen dere vil kjøpe også👍 Anonymous poster hash: bc836...79c
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Det kan gå begge veier! Det er utrolig mange bruktbiler å velge i, så da velger folk ofte å kjøpe fra forhandler, så jeg synes ikke selgeren var sååå ille. Men selgere er og blir selgere ;-) Jeg hadde en dyr fin bruktbil men hadde ikke sjans til å få solgt den selv og fikk til slutt mye mindre enn selger av ny bil kunne tilby i innbytte. Anonymous poster hash: a91fe...e56
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Det kan gå begge veier! Det er utrolig mange bruktbiler å velge i, så da velger folk ofte å kjøpe fra forhandler, så jeg synes ikke selgeren var sååå ille. Men selgere er og blir selgere ;-) Jeg hadde en dyr fin bruktbil men hadde ikke sjans til å få solgt den selv og fikk til slutt mye mindre enn selger av ny bil kunne tilby i innbytte.Anonymous poster hash: a91fe...e56 Samme her Anonymous poster hash: 1091c...23d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Det kan gå begge veier! Det er utrolig mange bruktbiler å velge i, så da velger folk ofte å kjøpe fra forhandler, så jeg synes ikke selgeren var sååå ille. Men selgere er og blir selgere ;-) Jeg hadde en dyr fin bruktbil men hadde ikke sjans til å få solgt den selv og fikk til slutt mye mindre enn selger av ny bil kunne tilby i innbytte. Anonymous poster hash: a91fe...e56 Joda, jeg ser den, men samtidig kunne vi lett se at selger nesten siklet litt på bilen vår. Det er nok en bil som de kunne tjent mye på, for det er en populær biltype, men samtidig ble vi jo litt usikre når han var så påståelig. Ellers var det en hyggelig selger, og prisen på nybilen ble god. HI Anonymous poster hash: d6e1d...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå