Gå til innhold

Er lange bein det de fleste menn vil ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det virker som at lange bein er så viktig. Jeg har korte bein og er jo dermed ikke alle menns drøm

Anonymous poster hash: 5b8b7...16e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det holder vell om man er en manns drøm, eller?

Men altså, seriøst, om lange bein er alt du mangler....

Skrevet

Jeg har korte bein og er sammen med en høy mann med lange bein. Har alltid hatt komplekser for beina mine, men det har aldri vært en hindring med menn:)

Anonymous poster hash: 02c3e...4bb

Skrevet

Jeg får stadig høre det... men jeg tar det aldri så veldig alvorlig, for en mann som foretrekker korte bein ville aldri sagt at han foretrakk det om han prøvde seg på meg med himmelhøye ben ;)

En venninne av meg er 158 med korte bein i tillegg. Hun har alltid fått masse kommentarer fra menn som liker beina hennes :)

Det var det der med at smaken er som baken.... heldigvis ;)

Anonymous poster hash: 3fe96...904
Skrevet

Alle menn liker jo noe forskjellig? Akkurat som at du ikke er tiltrekt av alle mennene venninnene dine liker.

Min mann liker at jeg har lange ben og er høy, mens broren hans har en greie for lave jenter.

Skrevet

Beina gjør ikke personligheten.

Kan vere at menn synest lange ben er estetisk penere, slikt har gjerne med kultur å gjøre, det betyr ikke at en mann vil elske kvinner med lange bein mer enn en kvinne med korte bein. Det har med hele personen å gjøre.

Anonymous poster hash: 4fd07...b18

Skrevet

Jeg er kort i drittfallet for å si det sånn!

Så lenge beina kan spres er det vel strengt talt så viktig for menn...

Skrevet

Ikke så viktig skulle d stå!

Skrevet

De aller fleste menn synes at lange, slanke/veldefinerte bein er penest, men så er det jo ikke alle menn som kan velge fra øverste hylle, men tar til takke med det de får.

Anonymous poster hash: 3cb30...d85
Skrevet

Her i huset er Donald mest populær.

Anonymous poster hash: fbb6a...c47

Skrevet

Det er jo veldig forskjellig fra menn da. Jeg er kort og har ikke lage ben. Men jeg har store pupper, stor rumpe og smal midje. Så jeg tiltrekker meg puppe og rompe menn. Ofte har jo menn en greie de tenner på, og de fleste tenner vel på pupper. Men nå er det ofte sånn at mannen faller for hele pakka, og ikke bena alene, eller puppene alene. Selv har jeg en greie for høye menn. Men jeg har og vært sammen med menn på 165, så høyden er jo ikke avgjørende.

Anonymous poster hash: 35153...cf3
Skrevet

De kommer jo an på proporsjonene. En kvinne med lange ben og kort overkropp ser noe underlig ut, det samme med lang overkropp og korte ben. Men heldigvis er smaken forskjellig. Noen liker tynne og lange stolpeben, mens andre liker den mer muskulære varianten. Andre der igjen liker korte og tynne ben, mens noen liker kraftige og korte.

Anonymous poster hash: 29432...163

Skrevet

Jeg har alltid fått høre at jeg har flotte ben, og de er lange (jeg er 180 cm).

Men det er klart at det er nettopp de som liker lange ben som da kommenterer det i utgangspunktet. De som ikke liker det har valgt å holde pent kjeft, antar jeg. :)

Folk er heldigvis forskjellige.

Anonymous poster hash: d57f0...370

Skrevet

Aldri fått inntrykk av det. Tror smaken er som baken. Er ikke det litt sånn gammel myte? At drømmekvinnen har lange ben?

Jeg har lange ben, men er ikke de jeg høster mest komplimenter for.

Anonymous poster hash: 75744...c93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...