Gå til innhold

Hvordan trur du barna til disse overpedagogiske mødrene blir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som jobber i barnehage. Hun er så ekstremt opptatt av å gjøre ting riktig at jeg blir helt stum. Alt skal være så pedagogisk etter boka at de ser forbi barnet. Kanskje litt dumt forklart. De begge er sånn. Også er de så veldig opptatt av at barnet aldri gjør noe galt og hvis hun er i litt dårlig humør så kommer de alltid med en unnskylding-trøtt, sulten, syk osv. Også gjør alle andre feil, hele tiden. Og det er de ikke redd for å si heller.

Anonymous poster hash: 0156c...1b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke pedagogisk ut for meg, heller som fri oppdragelse. Pedagogisk vil faktisk si at man vet litt om konsekvenser, ris og ros.

Skrevet

Blir som nabogutten på åtte det.

Når mor sitter på huk og forklarer med babystemme at det var DUMT han knuste telefonen hennes fordi det er veldig veldig dyrt og han dytter henne vekk så hun faller på rumpa og han fortsetter sin tokt.

GRØØØSS.

stakkars unge egentlig han er dømt til å få grisebank av noen eldre gutter snart.

Anonymous poster hash: 642e8...71b

Skrevet

Sånne foreldre som prater i hjel ungene uten egentlige konsekvenser omgås jeg ikke, rett og slett fordi ungene ofte er så ufyselige at jeg bare blir sur. Gidder ikke ha slike unger i hus, hvis man skal kjøre fri oppdragelse får man holde seg hjemme og ikke ute blandt normale folk.

Anonymous poster hash: 1a7a8...0f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...