Gå til innhold

Jeg blir så overrasket..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Over hvor negative folk er her inne. Ønsker dere ingen godt? Ser dere virkelig så mørkt på alt og ned på alle som det ser ut til her inne?

Om dette forumet viser hvordan gjennomsnittskvinnen i Norge tenker blir jeg oppriktig lei meg.

Anonymous poster hash: f31cf...a1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det ofte kommer positive svar og så noen få negative! Men sånt må man nesten regne med når man legger ting ut på internett.

Skrevet

Jeg syns det ofte kommer positive svar og så noen få negative! Men sånt må man nesten regne med når man legger ting ut på internett.

Må man regne med det?

Jeg synes ikke at folk har rett til å spy ut alt mulig rart bare fordi ingen kan se dem..

Skrevet

Tror egentlig det ikke er så fryktelig mye negativt, men at noen få ødelegger for røkla, er så innmari lett å henge seg opp i det negative og da blir plutselig hele tråder fylt med negativitet. Sånn statistisk sett tror jeg det er nest hyggelig ;)

Fryktelig unødvendig med den dritten som kommer da.

Skrevet

Må man regne med det?

Jeg synes ikke at folk har rett til å spy ut alt mulig rart bare fordi ingen kan se dem..

Ja, legger man noe ut offentlig, så kommer det alltid til å være en og annen negativ kommentar. Alle er ikke like og alle mener ikke det samme!

Men som sagt syns jeg det er sjelden jeg ser "spy".

Skrevet

Jeg har lignende tanker som deg innimellom, men så ser jeg tråder som hun som er redd for å miste i uke 19, og andre tråder med folk som har det vondt, hvor det blir en enorm støtte fra samtlige her inne. Det viser at vi kan samle oss og bli en støttende kraft for en som trenger det. 

Anonymous poster hash: 673dc...339
Skrevet

Jeg blir ikke overrasket lenger. Men jeg gleder meg til nærmere jul, for da blir alle på magisk vis snille. :)

Anonymous poster hash: 46660...eb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...