Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Vil gjerne gå på premieren med 4-åringen. Anonymous poster hash: 0b5b2...235
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Hvorfor er premieren viktig? Anonymous poster hash: 86050...024
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Har vært lang nok venting så vil gå så tidlig som mulig. Gleder oss alle mann til dette. Hvordan det? HI Anonymous poster hash: 0b5b2...235
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Tror det er i oktober/november en gang... Anonymous poster hash: 1e760...2e2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Det er premiere 26/9. Så da er det vel bare å sjekke til den aktuelle kinoens nettside for info om billetter. Men har sett trailer av filmen og så også dokumentaren på TV om filemn. Tror vi dropper å se den på kino. Har en 5 åring selv. Det er actionevenyr og ganske mye slossing o.l Googla litt og så at det var 7 års grense på den. Det vil si at barn ned til 4 med følge av voksen kan se den hvis jeg ikke husker feil. Anonymous poster hash: 23878...e5a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Det er premiere 26/9. Så da er det vel bare å sjekke til den aktuelle kinoens nettside for info om billetter. Men har sett trailer av filmen og så også dokumentaren på TV om filemn. Tror vi dropper å se den på kino. Har en 5 åring selv. Det er actionevenyr og ganske mye slossing o.l Googla litt og så at det var 7 års grense på den. Det vil si at barn ned til 4 med følge av voksen kan se den hvis jeg ikke husker feil. Anonymous poster hash: 23878...e5a Har sjekket og ingen informasjon på nettet. Vi har lovet å se den og han er en liten tøffing som ikke er lettskremt så vi skal ha den med oss. Om Sabeltannfilmer som i hovedsak har publikum under skolealder er det skuffende om den har 7 årsgrense og ikke passer for 3-4 åringene. Anonymous poster hash: 0b5b2...235
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Det er premiere 26/9. Så da er det vel bare å sjekke til den aktuelle kinoens nettside for info om billetter. Men har sett trailer av filmen og så også dokumentaren på TV om filemn. Tror vi dropper å se den på kino. Har en 5 åring selv. Det er actionevenyr og ganske mye slossing o.l Googla litt og så at det var 7 års grense på den. Det vil si at barn ned til 4 med følge av voksen kan se den hvis jeg ikke husker feil. Anonymous poster hash: 23878...e5a Har sjekket og ingen informasjon på nettet. Vi har lovet å se den og han er en liten tøffing som ikke er lettskremt så vi skal ha den med oss. Om Sabeltannfilmer som i hovedsak har publikum under skolealder er det skuffende om den har 7 årsgrense og ikke passer for 3-4 åringene. Anonymous poster hash: 0b5b2...235 http://www.filmweb.no/film/article1089189.ece Anonymous poster hash: a71c3...9ec
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #8 Skrevet 25. august 2014 Står ikke noe om aldersgrense, så da betyr det vel at den ikke har noen? Ser at de selger billetter for bl.a Alvdal og Årdal, men vi bor ikke noen av de stedene Anonymous poster hash: 0b5b2...235
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #9 Skrevet 25. august 2014 Står ikke noe om aldersgrense, så da betyr det vel at den ikke har noen? Ser at de selger billetter for bl.a Alvdal og Årdal, men vi bor ikke noen av de stedene Anonymous poster hash: 0b5b2...235 Kan du ikke lese?? Står jo i innlegget over her at filmen har 7 års aldersgrense. Anonymous poster hash: 5c34b...271
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #10 Skrevet 25. august 2014 Det er premiere 26/9. Så da er det vel bare å sjekke til den aktuelle kinoens nettside for info om billetter. Men har sett trailer av filmen og så også dokumentaren på TV om filemn. Tror vi dropper å se den på kino. Har en 5 åring selv. Det er actionevenyr og ganske mye slossing o.l Googla litt og så at det var 7 års grense på den. Det vil si at barn ned til 4 med følge av voksen kan se den hvis jeg ikke husker feil. Anonymous poster hash: 23878...e5a Har sjekket og ingen informasjon på nettet. Vi har lovet å se den og han er en liten tøffing som ikke er lettskremt så vi skal ha den med oss. Om Sabeltannfilmer som i hovedsak har publikum under skolealder er det skuffende om den har 7 årsgrense og ikke passer for 3-4 åringene. Anonymous poster hash: 0b5b2...235 Det samme gjorde de med filmen "fly"! Første var tillatt for alle å sønnen min elsket den! Så når han så reklame for Fly2 så hadde han selvsagt veldig lyst å se den. Men når jeg skulle bestille kinobilletter så ser jeg at Fly2 har fått aldersgrense 7 år. Ettersom han bare er snart 3 år så kommer ikke han inn. Anonymous poster hash: 5c34b...271
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #11 Skrevet 25. august 2014 Jeg finner heller ingenting om aldersgrense... Anonymous poster hash: ad772...074
Gjest Julia1984 Skrevet 25. august 2014 #12 Skrevet 25. august 2014 Min 4 åring spør nesten daglig om når den filmen kommer. Han er sååå inni den verden. Han skal få se filmen. Når barn ned i 2 års alder ser showet om sommeren er Filmen neppe så mye verre
Gjest Julia1984 Skrevet 25. august 2014 #13 Skrevet 25. august 2014 Hvis de lager en kaptein sabeltann film med aldersgrense 7 år har de driti seg ut da hovedtyngden av fans ligger i aldersgruppen 3-6 år
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #14 Skrevet 25. august 2014 Var på en premiere en gang....og det sto mange fotografer som tok bilder osv.....også skulle jeg forklare dette for sønnen min at disse var kjente mennesker derfor ble de tatt bile av, hvor han svarer; mamma, de er ikke kjente for meg.... Da lo jeg godt. Men oppsøker ikke premierer om det er noe vi kan se en annen dag. Det var så mye dytting og knuffing at jeg blir helt matt. Jeg måtte virkelig passe på sønnen min at han ikke ble tråkket ned. Anonymous poster hash: 9572d...174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå