Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Tenker du da over hvor du plasserer handlevognen hvis du skal stoppe opp og kikke på noe? Plasserer du den litt inntil siden sånn at andre kan gå forbi deg, eller er du blant dem som bare stopper opp midt i passasjen og lar det ta den tiden det tar, før du humper videre? Om du går på en gangvei, legger du deg nærmere midten dess treigere du går? Hvorfor gjør noen det? Jeg klarer aldri å stoppe å undres Noen tanker eller innspill? Anonymous poster hash: 9d18a...29b
*Nøtta* Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Jeg plasserer handlevognen på tvers i midtgangen og bruker den tiden jeg trenger for å finne frem det jeg skal i hyllene.. Jeg undres over hvorfor ikke flere gjør som meg?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Haha godt spørsmål. Jeg holder meg på siden stort sett, men jeg har også lagt merke til at folk går nærmere midten jo saktere de går. Gjerne litt i sikksakk også hvis de går ekstra sakte. Kanskje de bare prøver å gjøre oss gærne? Anonymous poster hash: 9f9e5...5a3
Gjest PeppaGris Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Stort sett til siden. På dårlig ettermiddager kan det hende jeg går sikksakk og stopper midt i veien fordi jeg ikke klarer å tenke på mer enn to sinte barn, hva som skal handles og hva søren det er jeg har glemt å notere på handlelista 😄
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Jg prøver alltid å ta hensyn til andre, uansett hva jeg foretar meg. Hender såklart jeg glemmer meg, men prøver å huske på det. Tror det hadde vært jevnt over triveligere om alle gjorde det, Anonymous poster hash: e5074...c45
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Jg prøver alltid å ta hensyn til andre, uansett hva jeg foretar meg. Hender såklart jeg glemmer meg, men prøver å huske på det. Tror det hadde vært jevnt over triveligere om alle gjorde det, Anonymous poster hash: e5074...c45 Ja, det er jeg sikker på Jeg har tenkt mange ganger på at det sikkert er en norsk greie. Det å være bevisst på hvor andre befinner seg i rommet i forhold til deg, og i hvilken retning de beveger seg i er et navngitt begrep, men jeg husker ikke hva det heter. De er langt flinkere til det i England f eks. Man holder seg til venstre på fortauet, man går ikke flere i bredden slik at man blokkerer for andre. Man stopper ikke opp for å snakke med andre midt i en korridor slik at forbipasserende må trenge seg fram. Det er dessuten svært uhøflig å trenge seg frem mellom to personer som har en samtale, så det ville dessuten tvinge noen andre til å være uhøflige. Kanskje det er det at vi tradisjonelt har hatt mye plass i Norge? Anonymous poster hash: 9d18a...29b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Holder meg til side med eller uten unger, handlevogner, barnevogner og det hele. Irriterer meg de som tror de eier butikken og ikke lar andre komme forbi. !!! Anonymous poster hash: 662b7...3b5
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #8 Skrevet 25. august 2014 He he, jeg tenker over hvor jeg setter handlevogna, ja:) Er oppdratt til å ta hensyn til andre, at det ikke er bare meg i denne verden. Helt naturlig for meg å trekke den inntil meg.. Men synes ikke dette er et veldig stort problem der jeg handler, heldigvis. Det med gangvegen var ny for meg... Går på èn av sidene.. Anonymous poster hash: 9500f...bf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå