Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Jeg skal passe en liten en noen dager i uken.. Det som er vanlig her jeg bor er å ta betalt kontantstøtten og barnehageplass for full uke. Det var vi enige om. Men hun legger til grunn at en full uke er 40-50 timer og vil regne det ut til dager på 5-8 timer.. Er jeg helt på jorde hvis jeg syns det blir litt feil? Vil ikke være grådig altså, ikke meningen å ta mer enn jeg skal.. Men hvor mange timer regnes egentlig som full plass? Håper noen som har erfaring kunne ta seg tid til å svare.. :-) Og kanskje legge ved en link hvis dere vet noen gode sider om reglene rundt dette..? Jeg vil arbeide hvitt! Anonymous poster hash: a3049...920
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Atså, hun må jo rekke å jobbe + reise til og fra.. arbeidsuke 37,5 timer.. reise, tja, en time pr. dsg er ganske vanlig? Blir fort i overkant av 40 timer.. Anonymous poster hash: e7221...07b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Min dagmamma har 'åpent' 07:00 -16:00 Anonymous poster hash: 6221b...836
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Regner dere på hvor mange timer dagmammaen har barnet hver dag? Anonymous poster hash: a3049...920
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Altså feks 4 timer den dagen og 8 timer den dagen? Anonymous poster hash: a3049...920
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Takk for svar forresten! Anonymous poster hash: a3049...920
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #9 Skrevet 25. august 2014 Litt utenfor det du spør om, men med det samme jeg har deg her HI: Hvordan gikk du frem for å bli dagmamma? Jeg vurderer det samme i påvente av studiestart neste år for jeg har et barn som ikke har rett på bhgplass i år. Anonymous poster hash: 14326...131
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #10 Skrevet 25. august 2014 Hei :-) Jeg er i samme situasjon som du, minsten er født noen skarve dager etter fristen. Men det er egentlig helt greit for da har jeg en unskyldning for å være hjemme med henne litt til ;-) Jeg har gått mye i åpen barnehage og har truffet flere der som trengte dagmamma! Det er kjekt på alle måter for man blir kjent med mammaen og barnet på forhånd, og omvendt, de får tid til å bli trygg på deg før de skal levere barnet sitt til deg. Vi skal fortsette å gå der i høst! Hvis du har åpen bhg i nærheten ville jeg ha forhørt meg der! Anonymous poster hash: a3049...920
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #11 Skrevet 25. august 2014 Hei :-) Jeg er i samme situasjon som du, minsten er født noen skarve dager etter fristen. Men det er egentlig helt greit for da har jeg en unskyldning for å være hjemme med henne litt til ;-) Jeg har gått mye i åpen barnehage og har truffet flere der som trengte dagmamma! Det er kjekt på alle måter for man blir kjent med mammaen og barnet på forhånd, og omvendt, de får tid til å bli trygg på deg før de skal levere barnet sitt til deg. Vi skal fortsette å gå der i høst! Hvis du har åpen bhg i nærheten ville jeg ha forhørt meg der! Anonymous poster hash: a3049...920 Dettte var meg HI altså Anonymous poster hash: a3049...920
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #12 Skrevet 25. august 2014 Hei :-) Jeg er i samme situasjon som du, minsten er født noen skarve dager etter fristen. Men det er egentlig helt greit for da har jeg en unskyldning for å være hjemme med henne litt til ;-) Jeg har gått mye i åpen barnehage og har truffet flere der som trengte dagmamma! Det er kjekt på alle måter for man blir kjent med mammaen og barnet på forhånd, og omvendt, de får tid til å bli trygg på deg før de skal levere barnet sitt til deg. Vi skal fortsette å gå der i høst! Hvis du har åpen bhg i nærheten ville jeg ha forhørt meg der! Anonymous poster hash: a3049...920 Dettte var meg HI altså Anonymous poster hash: a3049...920 Så lurt!! Det skal jeg jammen sjekke ut! Ja, viktigst i verden å være trygg! Bor på et veldig flott og landlig sted trygt for barn på et inngjerdet småbruk. Vært fint å hjelpe andre i samme situasjon og samtidig drøye litt med å ha eget barn i bhg. Bare 9 mnd enda min. Tusen takk for hjelpen og lykke til Anonymous poster hash: 14326...131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå