Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Jeg har en tidligere god venninne som iblant sender meg en melding hvor det står f.eks: `Heisann vennen min! Hvordan går det med deg og dine? Alt bra med babyen? Stor klem N.N ` Da er det jo normalt å svare på hvordan ting går, at alt er bra med babyen osv. Jeg spør også alltid hvordan det går med henne, gjerne spesifikke ting også. Men greia er at hun omtrent aldri svarer igjen... Er ikke det litt merkelig. Det har skjedd 4 - 5 ganger i løpet av et halvt år eller så. Hvordan hadde dere reagert på dette? Anonymous poster hash: f076d...57b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Ja det er spesielt. Ville sendt en ny meldng og spurt om hun hadde fått meldingen... Anonymous poster hash: 04d90...01b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Hadde ei venninne av samme typen. Jeg måtte alltid sende mld først, hun svarte 3-4 dager etterpå, jeg svarte senest noen timer ettet og fikk aldri svarbigjen. Sendte hun meg en mld og jeg svarte så fikk jeg ikke svar igjen. Ga opp å sende mld med henne! Var både sånn på sms og Facebook, hun kunne kommentere og poste masse på Facebook men å svare meg tok dager, selv et kort svar. Anonymous poster hash: 95f39...89b
Lammelåret Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Tja, jeg ville nok ikke gjort noe særlig med det, annet enn å svare på tilsvarende enkel måte.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Ikke sikkert hun mener noe vondt med det. Jeg har en hektisk hverdag og kan komme på en mottatt og lest melding flere dager senere, og først da sender jeg et svar. Anonymous poster hash: f7fbd...54b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Poenget er at hun svarer ikke... Før kanskje etter en måned, men da spør hun bare på nytt hvordan det går med meg - jeg svarer, og så har vi hele regla på nytt. Anonymous poster hash: f076d...57b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Jeg kan være sånn i perioder. Har en travel hverdag (som de fleste), og plutselig kommer jeg til å tenke på hvordan det går med "Astrid". Sender da melding og spør, får svar og blir glad for oppdatering. Og så skjer det noe og jeg glemmer helt å svare. Jeg har jo fått svar på det jeg lurte på, og kan lett glemme at kanskje Astrid også er nysgjerrig på hvordan det er med meg. Det er ikke ment uhøflig, det bare blir sånn dersom jeg ikke har mulighet til å svare på meldingen når den kommer. Anonymous poster hash: 9d1d1...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå