Gå til innhold

Dere med rundt 500-550 000 i årslønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere utbetalt i mnd?

Anonymous poster hash: d140b...f3c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

30 600.. (har 550 000 i lønn)

Anonymous poster hash: 46fd4...c19
Skrevet

30' ish.

Anonymous poster hash: 10bf3...1da

Skrevet

29 000.

Anonymous poster hash: 3b61c...4b0

Skrevet

Utbetaling er avhengig av skatt (ut fra fradrag du har). Jeg tjener 510 000. Har ingen bhg eller sfo til avskrivning på skatt. Betaler formueskatt og eiendomsskatt. Min andel av lån (som innebærer avskrivning av renter) er på 900 000. Dette samlet gjør at jeg har ikke full avskrivning på skatt, som igjen gjør at jeg betaler mer skatt enn de som ikke har formue/eiendom og i tillegg har barnepass avskrivning. Jeg får utbetalt 27000 pr mnd.

Anonymous poster hash: 8405d...649

Skrevet

Jeg har 550 i lønn, men har i tillegg firmabil som blir lagt til i lønnen. Så reell lønn er vel i overkant av 650.

Har ca 27 000,- utbetalt, vi har lite gjeld å trekke fra.

Men det er kurant nok, slipper å tenke på kostnader til bil, tlf og Internett.

Anonymous poster hash: 64658...2ad

Skrevet

Har 540 i lønn. Får utbetalt 26 000.

Anonymous poster hash: 09007...8d8
Skrevet

500 i lønn, utbetalt ca 27 k

Anonymous poster hash: f922a...7a2
Skrevet

Utbetaling er avhengig av skatt (ut fra fradrag du har). Jeg tjener 510 000. Har ingen bhg eller sfo til avskrivning på skatt. Betaler formueskatt og eiendomsskatt. Min andel av lån (som innebærer avskrivning av renter) er på 900 000. Dette samlet gjør at jeg har ikke full avskrivning på skatt, som igjen gjør at jeg betaler mer skatt enn de som ikke har formue/eiendom og i tillegg har barnepass avskrivning. Jeg får utbetalt 27000 pr mnd.

Før du uttaler deg om skatt og lønn bør du i det minste skjønne selv hva du snakker? Ingenting av deg du sier gir mening overhode....

Anonymous poster hash: b6729...4ca

Skrevet

530 000 i lønn, utbetalt rett under 28 000

Anonymous poster hash: 8b6e8...d87

Skrevet

Atte hæ?
Skrevet

Før du uttaler deg om skatt og lønn bør du i det minste skjønne selv hva du snakker? Ingenting av deg du sier gir mening overhode....

Anonymous poster hash: b6729...4ca

Beklager, var ikke mening å være utydelig. Prøvde bare å si at netto utbetaling er avhengig av hva du betaler i skatt. Det du betaler i skatt er avhengig av hva du kan skrive av på skatt. Utgifter til barnepass og renter på lån, gir deg lavere skatt og dermed høyere utbetaling. Slipper du eiemdomskatt og formueskatt, får du også høyere netto utbetaling. Så netto utbetaling er avhengig av mulighet for fradrag på skatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...