Gå til innhold

Har min tidligere sjef som referanse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun vet at jeg søker ny jobb. I dag sendte hun meg melding om at de skal lyse ut stilling på hennes nye arbeidsplass, og oppfordrer til å søke.

Betyr det at den nesten er i boks for meg?

Anonymous poster hash: 7e275...d5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vet at jeg søker ny jobb. I dag sendte hun meg melding om at de skal lyse ut stilling på hennes nye arbeidsplass, og oppfordrer til å søke.

Betyr det at den nesten er i boks for meg?

Nei, du vet jo ikke hvem som ellers søker. Men det betyr at du er høyst aktuell som blir kontaktet slik :).

Anonymous poster hash: 5598e...c93

Skrevet

Selvsagt ikke. HUn vet jo ikke hvem andre som søker, men det er jo klart at du vil stille sterkt. Det er sjelden bare èn person som beslutter en ansettelse.

Anonymous poster hash: 86aba...242
Skrevet

I boks er som de sier over å dra den litt langt. Men, jeg er selv sjef og jeg ville aldri bedt noen om å søke hos meg om jeg ikke tenkte at jeg ville hatt de. Så tipper sjangsene dine er rimelig store. Faren er jo at en med mer kompetanse enn deg søker også. 

Anonymous poster hash: 0268c...758
Skrevet

Supert!!!

Skrevet

Jeg vet om et tilfelle hvor en arbeidstaker ble oppfordret på det sterkeste å søke en jobb. Vel, hun søkte, men en bedre kvalifisert søker fikk jobben. Hun ble temmelig skuffet. Så ikke ta det for god fisk. 

Anonymous poster hash: af0d5...01d
Skrevet

Niks, jobben er ikke i boks, men du vet at sjefen vil ha deg. Da kommer det an på resten av søkerbunken.

Anonymous poster hash: 08b20...d55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...