Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Skal barnehagebarn være hjemme dagenetter feber, eller kan de dra i barnehagen så lenge de ikke har feber om morgenen? Anonymous poster hash: 47b5e...422
Mamma_til_2 Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Det kommer ann på type feber, var den høy, fikk barnet i seg mat og veske og hvordan er allmentilstanden! Husk ett barn som har hatt feber ene dagen men er fin på morgenen lett lan få tilbakeslag pga tempoet og at de er ute i bhg, du kan ikke forvente at noen er inne med barnet under utetiden.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Jeg hadde holdt barnet hjemme dagen etter feber. Anonymous poster hash: e5ff8...614
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Varierer fra barn til barn også. Min gutt er feberbarn, slik jeg også var. Høy feber en dag eller to, og frisk som en fisk dagen etter. Jeg er fremdeles slik, kan våkne med 40 i feber, og være frisk og på jobb dagen etter. Anonymous poster hash: e02a4...b8a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Det anbefales at man har en feberfri dag hjemme. Anonymous poster hash: 8f971...149
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Mine har alltid hatt en dag hjemme når de gikk i barnehagen
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Pleier å holde ungene hjemme dagen etter om de har feber når de legger seg om kvelden. Da er det som regel et tegn på at de trenger en ekstra hviledag uansett om feberen henger i dagen etter eller ikke. Ikke noe godt å være sliten og halvsyk i barnehagen. Anonymous poster hash: e3098...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå