Gå til innhold

Fra mnadag morra hey til hipp hipp hurra

Anbefalte innlegg

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Med en som har begynt i barnehagen så kommer den obligatoriske forkjølelsen og nå er det min tur.. Såpass at jeg holdt meg i ro hjemme idag; man er fint lite nyttig med bomullshode og minimale pustemuligheter i nesa. Ergo mnadag morra hey..

Men nå - det er en gledens dag! For Dovre har nært gjenoppstått!!! Altså jeg vet det ikke er for evig akkurat, men det gir oss mer tid sammen! Uten å bli for detaljert så viste seg det at det de trodde ikke var det, men det gav såpass smerter at han måtte få morfin, så det er ikke til å kimse av. Uansett dovregubben min er på vei hjem og får den hjelpen han trenger der. Nå har han fått hvile, næring og skikkelig tlc og vi skal ikke akkurat la han slippe unna med tlc vi heller.

Gode gamle dovregubben min!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine ting!

Hilsen en til med bomullshode, dauhørt på ett øre og rallehoste med snørr på.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Moro å bare ha ett fungere øre Mrs Smutt? Kjenner jeg nesten tipper mot høyre siden den delen av hodet føles blytungt..

Skrevet

Moro å bare ha ett fungere øre Mrs Smutt? Kjenner jeg nesten tipper mot høyre siden den delen av hodet føles blytungt..

Vet du, nå er det nesten så jeg gruer meg til det vil åpne seg. Vært sånn i 1,5 uke og dum som jeg var trodde jeg kanskje det bare var en propp som legen kunne skylde ut. Neeeeida, det var et vaskeekte virus, fikk jeg høre (jeg hører fortsatt litt på det andre øret serru).

Så, reglene er nå:

Ikke snakk til meg med ryggen til.

Ikke si at jeg har tv høyt på.

Ikke lat som du sier noe ved å bare bevege munnen uten lyd.

Ikke ert.

Si det er skikkelig synd på meg minst tre ganger om dagen.

Begynte forøvrig med blytungt halvt hode. Uten at det betyr at du vil bli øretett.

God bedring forresten!

Jeg holder meg hjemme i dag. Stemmen er også borte (til glede for resten av familien).

Skrevet

Vet du, nå er det nesten så jeg gruer meg til det vil åpne seg. Vært sånn i 1,5 uke og dum som jeg var trodde jeg kanskje det bare var en propp som legen kunne skylde ut. Neeeeida, det var et vaskeekte virus, fikk jeg høre (jeg hører fortsatt litt på det andre øret serru).

Så, reglene er nå:

Ikke ert.

Begynte forøvrig med blytungt halvt hode. Uten at det betyr at du vil bli øretett.

God bedring forresten!

Jeg holder meg hjemme i dag. Stemmen er også borte (til glede for resten av familien).

Huff! :(  Jeg får begynne med å si at det høres grusomt ut og det er veldig synd på deg! Du fortjener oppvarting og sympati. Så har jeg i alle fall sagt det før jeg sier at jeg synes jeg ser deg der du blir ertet for at du ikke hører :)

Håper du kommer deg fort :)

Skrevet

Så, reglene er nå:

Ikke ert.

God bedring forresten!

Huff! :( Jeg får begynne med å si at det høres grusomt ut og det er veldig synd på deg! Du fortjener oppvarting og sympati. Så har jeg i alle fall sagt det før jeg sier at jeg synes jeg ser deg der du blir ertet for at du ikke hører :)

Taaakk! Det var snilt!

Skrevet

Så, reglene er nå:

Ikke ert.

God bedring forresten!

Huff! :( Jeg får begynne med å si at det høres grusomt ut og det er veldig synd på deg! Du fortjener oppvarting og sympati. Så har jeg i alle fall sagt det før jeg sier at jeg synes jeg ser deg der du blir ertet for at du ikke hører :)

Taaakk! Det var snilt!

:tongue:

Skrevet

Sympati til dere som er syke, håper formen har steget litt til i dag! Har pakket meg inn i skjerf og ullsokker og håper i det lengste å utsette sjuka her i huset. Kan fortsatt anbefale kamillete som en heksekur mot forkjølelse og vond hals. Øretetthet er jeg heller usikker på, men det skader i alle fall ikke! Fennikel er bra mot hoste, og timian er godt for luftveier og lungene, hvis det setter seg så langt ned. 

Og stooor glede til dovregubben som er på vei hjem. Ingenting, virkelig ingenting, er bedre enn sånne nyheter etter å ha levd i bekymring :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...