Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Stemmer fotografier? Hjelp! Stemmer speilet? "Kremt"! Stemmer følelsen? Juhuuuu! Hva stemmer?? Anonymous poster hash: 253b8...688
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Jeg frykter det er fotografier, men det fanger jo bare ett øyeblikk og på ingen måte sjelen. Noen har jo ett utrolig vakkert indre som skinner igjennom når man snakker med dem. Anonymous poster hash: 45d1c...9fb
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Fotografiet, selvfølgelig Anonymous poster hash: 44604...8cd
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Kamera legger på noen kilo... Anonymous poster hash: e4e76...3e3
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Jeg vil si en blanding av bilder og speilet, men at du skal følge følelsen! Hvis jeg ser på andre, venninner, mannen osv, så ser jeg at bilder kan lyve ettersom vinkel på bildet, avstand, stilling osv, men at jeg sjelden ser på det som noe unormalt forskjellig fra hva jeg ser hos personen ellers. Men også dersom følelsen er bra generelt, så ser du helt sikkert smashing ut! Alt telles ikke i kilo og cm, selvfølelsen er det viktigste i mine øyne Anonymous poster hash: 46cc1...79b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Se på bilder av feite venner. Er de lik seg selv? JA. Altså er det bildet. Anonymous poster hash: da960...b33
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Se på bilder av feite venner. Er de lik seg selv? JA. Altså er det bildet. Anonymous poster hash: da960...b33 Tja... jeg så nylig et bilde av meg selv fra 17. mai. Der synes jeg så ut som om jeg var ganske kraftig. Men med en bmi på under 21 og en midje på 65-70 cm så er jeg jo ikke akkurat feit. Jeg tror man ser seg selv forskjellig, og også ser andre forskjellig, ut fra humør og egen form. I tillegg kommer snitt i klær, hvilken vinkel man ses i, kroppsholdning osv. osv. Slike ting kan plusse på eller trekke fra mange, mange kilo. Antrekket mitt på 17. mai var ikke særlig flatterende i snittet Anonymous poster hash: fea12...bf1
Tired mama Skrevet 25. august 2014 #8 Skrevet 25. august 2014 Når jeg ser meg selv i speilet ser jeg for meg slik jeg så ut for 10 år siden. Slank, smekker og lekker. Når jeg ser meg i speilet ser jeg jo at jeg veier noe mer enn for 10 år siden, men er fortsatt fornøyd. Så et bikinibilde av meg selv fra i sommer. Hjelp! Jeg fikk sjokk!! Er det virkelig sånn jeg ser ut?? Veier 20 kg mer nå enn for 15 år siden. Har mage, lår og rompe. Og celulitter!! Pluss at puppene har falt ned et par etasjer. Det der var en wake up call altså!! Men likevel, når jeg ser meg selv i speilet nå, føler jeg meg fortsatt slank, smekker og lekker. Synes det er så rart. Jeg velger å tro at det er bildene som lyver og at jeg ser like. bra ut som jeg er på innsiden! 😉
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #9 Skrevet 25. august 2014 Bilder legger på noen kilo, så de stemmer ikke. Anonymous poster hash: 8acf2...33d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #10 Skrevet 25. august 2014 Bilder legger på noen kilo, så de stemmer ikke. Anonymous poster hash: 8acf2...33d håper virkelig ikke det, jeg ser nemmelig sykelig tynn ut på bildene fra i år. Jeg synd jeg ser blubbete ut i speilet. Anonymous poster hash: d3a17...0e0
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #11 Skrevet 25. august 2014 Filmkamera legger paa ca. to kilo, men bare levende bilder, altsaa ikke vanlige fotografier. Sorry, folkens. Anonymous poster hash: 16e8f...a29
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #12 Skrevet 25. august 2014 Speilet sier meg jeg ser normal ut , bilder og filmer forteller meg jeg er tynn . Anonymous poster hash: b5636...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå