Gå til innhold

Hvor tykk ser man egentlig ut for andre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer fotografier? Hjelp!

Stemmer speilet? "Kremt"!

Stemmer følelsen? Juhuuuu! :)

 

Hva stemmer??

 

Anonymous poster hash: 253b8...688

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg frykter det er fotografier, men det fanger jo bare ett øyeblikk og på ingen måte sjelen. Noen har jo ett utrolig vakkert indre som skinner igjennom når man snakker med dem. 



Anonymous poster hash: 45d1c...9fb
Skrevet

Fotografiet, selvfølgelig

 

Anonymous poster hash: 44604...8cd

Skrevet

Kamera legger på noen kilo... 



Anonymous poster hash: e4e76...3e3
Skrevet

Jeg vil si en blanding av bilder og speilet, men at du skal følge følelsen! 

 

Hvis jeg ser på andre, venninner, mannen osv, så ser jeg at bilder kan lyve ettersom vinkel på bildet, avstand, stilling osv, men at jeg sjelden ser på det som noe unormalt forskjellig fra hva jeg ser hos personen ellers. 

 

Men også dersom følelsen er bra generelt, så ser du helt sikkert smashing ut! Alt telles ikke i kilo og cm, selvfølelsen er det viktigste i mine øyne :) 



Anonymous poster hash: 46cc1...79b
Skrevet

Se på bilder av feite venner.

Er de lik seg selv? JA.

Altså er det bildet.

 

Anonymous poster hash: da960...b33

Skrevet

Se på bilder av feite venner.

Er de lik seg selv? JA.

Altså er det bildet.

 

Anonymous poster hash: da960...b33

 

Tja... jeg så nylig et bilde av meg selv fra 17. mai. Der synes jeg så ut som om jeg var ganske kraftig.

Men med en bmi på under 21 og en midje på 65-70 cm så er jeg jo ikke akkurat feit.

 

Jeg tror man ser seg selv forskjellig, og også ser andre forskjellig, ut fra humør og egen form. I tillegg kommer snitt i klær, hvilken vinkel man ses i, kroppsholdning osv. osv.

Slike ting kan plusse på eller trekke fra mange, mange kilo.

 

Antrekket mitt på 17. mai var ikke særlig flatterende i snittet ;)

 

 

Anonymous poster hash: fea12...bf1

Skrevet

Når jeg ser meg selv i speilet ser jeg for meg slik jeg så ut for 10 år siden. Slank, smekker og lekker.

 

Når jeg ser meg i speilet ser jeg jo at jeg veier noe mer enn for 10 år siden, men er fortsatt fornøyd.

 

Så et bikinibilde av meg selv fra i sommer. Hjelp! Jeg fikk sjokk!! Er det virkelig sånn jeg ser ut?? Veier 20 kg mer nå enn for 15 år siden. Har mage, lår og rompe. Og celulitter!! Pluss at puppene har falt ned et par etasjer.

 

Det der var en wake up call altså!!

 

Men likevel, når jeg ser meg selv i speilet nå, føler jeg meg fortsatt slank, smekker og lekker.

 

Synes det er så rart. Jeg velger å tro at det er bildene som lyver og at jeg ser like. bra ut som jeg er på innsiden! 😉

Skrevet

Bilder legger på noen kilo, så de stemmer ikke.



Anonymous poster hash: 8acf2...33d
Skrevet

Bilder legger på noen kilo, så de stemmer ikke.

 

Anonymous poster hash: 8acf2...33d

håper virkelig ikke det, jeg ser nemmelig sykelig tynn ut på bildene fra i år. Jeg synd jeg ser blubbete ut i speilet.

 

Anonymous poster hash: d3a17...0e0

Skrevet

Filmkamera legger paa ca. to kilo, men bare levende bilder, altsaa ikke vanlige fotografier.

 

Sorry, folkens.

 

Anonymous poster hash: 16e8f...a29

Skrevet

Speilet sier meg jeg ser normal ut , bilder og filmer forteller meg jeg er tynn .

 

Anonymous poster hash: b5636...38d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...