Gå til innhold

Flere med babyer som kun vil ha middagsglass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å lagr forskjellige ting men det er kun middagsglassene som faller i smak. Flere som har opplevd det? Når begynte barna å spise det samme som dere?

Anonymous poster hash: 04188...fa2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva du lager og ikke minst hvordan:) Når jeg lagde babymat brukte jeg diverse krydder osv for å få smak på det, er sjeldent de liker ting som ikke smaker noen verdens ting. Siden det stort sett kun er salt man skal unngå har man jo et hav av smaker osv man kan leke seg med:)

Anonymous poster hash: 612d5...8b3
Skrevet

Ja sånn var sønnen min lenge!

Han spiste mye av middagsglass men vanlig middag fikk jeg ikke i han.

Nå er han snart 3 år,å jeg kan vel telle på en hånd omtrent hvor få middager jeg får i han.

Anonymous poster hash: d8012...2df
Skrevet

Her er det stikk motsatt! De middagsglassene smaker jo det samme, uavhengig av om det er poteter og gulrot eller ratatouille... Har du smakt selv? Det er ikke godt :)

Skrevet

Eldste ville kun glass, uansett hvor mye hjemmelaget vi prøvde. Gikk gradvis over til vanlig mat rundt 1 år..

Nå er han 2 1/2 år og liker det meste utenom poteter. Smaker på alt mulig rart og liker reker og oliven like godt som pølser og gulrot :)

Anonymous poster hash: bf72a...9b2

Skrevet

Jepp! Først nå begynner hun så smått å spise det vi spiser (blir 2 om noen mnd..)

Men må fortsatt ty til glassene innemellom ja

.

Skrevet

Min har aldri spist middagsglass, vi har prøvd når vi har vært på reise men går ikke ned. Så hun har fått maten vi spiser hele veien og har fått spise med hendene fra hun var 6 måneder. Tror uten tvil at det har lært henne å sette pris på mat på en helt annen måte enn de som får finmoste middagsglass med skje ett helt leveår..

Anonymous poster hash: f9404...62b
Skrevet

Når vi begynte med middag var glassene favoritt, hjemmelaga var ikke godt selv om et var finmost med krydder så jeg syns at det smakte bra. Men når vi kunne introduserer mer klumper i maten så ble hjemmelaga middag bedre likt, og mer mettende.

Anonymous poster hash: 80a7f...f7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...