Gå til innhold

Jeg har bursdag idag, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter putters pokker aleine :( 

Barna er hos faren og jeg er nyflyttet til et fremmed sted uten familie eller venner. 

Noen som har tips til hva jeg burde gjøre for å få en fin dag? Har lyst til å KOSE meg, og ikke sitte inne alene. Det gjør jeg nok resten av året :P

Anonymous poster hash: 394e2...de8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har penger til det så gå ut og kjøp deg en stor bukett med blomster. Det er så utrolig mye fine blomster om dagen! :)

Lag deg god mat. Kanskje du kan ringe noen som driver med massasje, ansiktsbehandling eller noe slikt og høre om de har en avbestilt time som du kan få i dag?

Gå ut og spis eller ta deg et glass vin, det er fremdeles fine temperaturer til å sitte ut (i hvert fall her jeg bor) og det er en del folk ute også på en helt vanlig mandag.

Eller meld deg på et kurs som du har ønsket å gå, eller bestill deg en massasjetime til en annen dag (som du forstår kunne jeg tenkt meg massasje om dagen ;) ).

Gå en tur i kveld når det er skumringstime, kjenn hvor god luft og lukter er nå på denne tiden, tenk gjennom hva du ønsker å gjøre i tiden fremover for å ha det bra, planlegg det neste året.

Kjenn etter hva DU vil, og så gjør du det!

Har hatt noen slike bursdager akkurat som du beskriver, jeg velger enten en slik variant som jeg beskrev over.... eller jeg ender med å prøve å glemme hele dagen og ikke gjør noe som helst spesielt. Men koseligere å gjøre litt stas på seg selv.

Gratulerer med dagen! :blomst:

Anonymous poster hash: 20f35...13b
Skrevet

Er det noe SPA i nærheten da? Hadde kostet på meg litt lux og tatt et bedre glass vin ( selv på en mandag),og lagd meg noe deilig mat. Satt på en film utover kvelden og mekket sammen noen grønnsaker & dip til kos.

Gratulerer med dagen forresten :D ( har bursdag i dag jeg også)

Skrevet

Er det noe SPA i nærheten da? Hadde kostet på meg litt lux og tatt et bedre glass vin ( selv på en mandag),og lagd meg noe deilig mat. Satt på en film utover kvelden og mekket sammen noen grønnsaker & dip til kos.

Gratulerer med dagen forresten :D ( har bursdag i dag jeg også)

Gratulere så mye med dagen til deg også! Håper den blir fantastisk! :)

Takk for forslag, tror jeg må ta meg en tur ut å skjemme meg ltit bort i ettermiddag :P

Skrevet

Jeg er alene med et barn på 4 år. Har ikke familie og hennes andre leveår hadde vi akkurat flyttet til et nytt sted.På bursdagen min det året kjøpte jeg blomster til meg selv, en liten flaske med prosecco, god sjokolade og en gave til meg selv. Kjøpte meg en ny turbukse fra Norrønna :)

På kvelden tok jeg en lang dusj og så feiret jeg meg selv. Tente sterainlys og hadde det så koselig :)

Gratulerer meg dagen!! Håper du har hatt en fin dag og får en fin bursdagskveld :)

Anonymous poster hash: c0dc7...61d
Skrevet

Gratulere med dagen :) Gjør noe du har lyst til. Det kan være hva som helst. Alt fra å ta spa til å lage god mat og god dessert :)

Håper du får en fin dag :)

Skrevet

Gratulere så mye med dagen! :)

Dra ut å kos deg, ta en tur på shopping, kjøp noe du har ønsket deg, lag god mat og se en film i kveld. Kos deg med ett glass vin, og nyt kvelden med potetgull og smågodt? Evt grønnsaker og dipp :)

stor bursdagsklem! :klem1:  :gratulerer:  :gave:  :vin:

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen, til deg også KellyTaylor :)

Og som de skriver over her, skjem deg bort med noe godt i glasset og god mat, gjør det neste ut av dagen :)

Skrevet

Kjære dere, tusen takk for alle de fine forslagene :)

Jeg har hatt en mye bedre dag enn jeg kunne forestille meg at jeg skulle få til alene. Startet med å dra innom frisøren, var så heldig at de hadde ledig klippetime. Gjett om det gjorde seg med ny frisyre etter x antall ganger med kjøkkensaksen over badvasken :P
Etter det gikk jeg en tur i butikkene og fant meg masse fine klær, så nå er virkelig høstgarderoben fornyet. Skapet trengte sårt litt "oppussing" av innholdet, og jeg er storfornøyd.
Tilslutt stoppen jeg innom matbutikken og handlet biff og tidenes største pose med smågodt.

Da jeg kom meg vel hjem lagde jeg et herlig biffmåltid og satte på en film. Og nå har jeg spist så mye smågodt at jeg holder på å sprekke!

Hadde aldri trodd jeg skulle klare å få en så fantastisk fin dag alene, jeg har skjemt meg selv bort i ettermiddag, og det har vært så godt å ha så mye egentid å gjort kun det JEG ville. Får bake ei kake når barna kommer hjem, men somsagt kunne faktisk ikke dagen blitt bedre. Dette tror jeg må bli en tradisjon ;)

Takk for alle gratulasjonen. Nå skal det slitne bursdags"barnet" ta kvelden :)
Hi

Skrevet

Så utrolig flott at dagen din ble så fin, HI :)

Gled deg til å stå opp i morgen med ny frisyre og nye klær :D

Anonymous poster hash: 20f35...13b
Skrevet

Så bra du hadde en fin dag! Gratulerer med dagen :)

Anonymous poster hash: 3b896...9a1

Skrevet

Så bra at dagen ble fin! Gratulerer med dagen som var!

Anonymous poster hash: aee8f...a2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...