Gå til innhold

Kjede seg om man går hjemme? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren, det er jo heller rene ferien å være på jobb! I dag hadde jeg "fri". Opp kl 7, unger på badet 7.30. Mat, matpakker osv Skolebarn avgårde kl 8.30. Minsten følges i barnehage, dit går vi. Hjem kl 9.15. Husarbeide, trening, handle mat, mer husarbeide. Ungene kommer fra skolen, med venner. Frukt prat, vann veltes, døren lukkes ikke og hunden går tur alene.... "Phu", nå slang jeg meg på sofaen. Snart hente minsten, lage middag, følge på treninger og fremdeles er ikke huset vasket ferdig, klesvaksen tom og plenen klipt. Å sitte på kontoret er langt roligere gitt ;) Forstår folk heller gjør det!

Anonymous poster hash: 19862...f3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes ut som en helt normalt dag for min del, men jeg er vel en av de få som liker det. Så klager stort sett ikke. 

Skrevet

Det er ikke kjedelig i den forstand at man ikke har noe å gjøre, det er kjedelig fordi det ikke er utviklende på noen måte. Hver dag er lik med bare marginale forskjeller på hva som søles og hvem som sier hva. 

Skrevet

Husarbeid og alt det du beskriver det det kjedeligste jeg gjør, det gir meg absolutt ingenting, derfor foretrekker jeg å være på skole/jobb. Men herregud, de som liker å vaske/rydde/se på tv hele dagen har det nok helt strålende hjemme:)

Anonymous poster hash: 0c20c...f15
Skrevet

Helt perfekt liv i mine øyne. Men så er jeg en av de som drømmer om husmortilværelsen da :)

Anonymous poster hash: da53c...ea4

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Og tenk deg alt det, pluss jobb... blir aldri kjedelig da!

Skrevet

Det er det som er genialt med å gå nattevakter. Alt dette på dagtid og så på jobb om natta! Perfekt😀

Skrevet

Det er ikke kjedelig i den forstand at man ikke har noe å gjøre, det er kjedelig fordi det ikke er utviklende på noen måte. Hver dag er lik med bare marginale forskjeller på hva som søles og hvem som sier hva.

Jeg må si meg litt enig her. Man blir ikke direkte glup av å surre rundt hjemme. Greit nok at det er hyggelig, men ikke stimulerende. Etter et år i permisjon snakket jeg nesten babyspråk på jobb.

Og man kan liksom ikke ha nedvask på huset hver eneste dag.

Typisk dag i permisjon: Frokost, lage matpakker, levere i barnehagen, gå en tur i samme slengen, hjemme kl 9 og så er det amming, bleieskift, klesvask osv, en tur på trening, hjem, amming, bleieskift, matlaging, oppvask... Kose og leke med baby, og vente på at jeg kan hente i barnehagen.

Anonymous poster hash: f8243...9e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...