Gå til innhold

Store pupper....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg ammer og har store pupper. Etter min mening, altfor store pupper. Jeg har kjøpt utallige bh'er, men alle blir slappe og slaskete etter få gangers bruk. Jeg bruker 75J, og gir snart opp! Finnes det ingen bh'er som kan holde disse oppe??! Uansett hvilket merke jeg kjøper, siger de ned, sikkert pga tyngden, og jeg ender opp med å være like langt. (Med puppene på magen.)

Hjelp, anyone?

Anonymous poster hash: b85ad...f4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kjøper du bh´ene? Jeg hadde samme problemet, var riktignok "bare" en H på det verste, men jeg fant til slutt en super bh på Change. Type t-skjortebh. Altså, ikke noe fancy dilldall ;) Men det var etter ammeperioden.

Anonymous poster hash: 43c0c...064
Skrevet

Har du prøvd minimizer-bh, de sitter veldig fint og holder seg greit synes jeg (men er kanskje litt upraktisk når du ammer?)

Gå i en undertøysbutikk og få skikkelig hjelp, kanskje kan du gå opp litt i omkrets og ned i cup, da blir utvalget større og det blir lettere å finne noe som sitter perfekt.

En bh i størrelse 75C og 80D er jo egentlig like store, men de sitter litt forskjellig siden avstanden mellom stroppene blir litt forskjellig. Gå å få hjelp.

Anonymous poster hash: 9abbc...0ea
Skrevet

Hei, og takk for svar.

Jeg har vært både på change og triumph, men jeg synes ikke jeg får så god hjelp. Problemet mitt er vel egentlig at jeg blir smalere rundt midjen, så da sklir bh'en ned, uansett hvor stram omkrets jeg velger. Å gå opp i omkrets, og ned i cup fungerer ikke, da ramler puppene ut.

Nei, ikke enkelt dette, får vel bare holde ut til jeg slutter å amme. HI

Anonymous poster hash: b85ad...f4c

Skrevet

Du får nye puppene mens du kan. Her er det nå vrengte baklommer som rår. :cry: 

Anonymous poster hash: 31b51...eca
Skrevet

Nyte, skulle det være, NYTE!

Anonymous poster hash: 31b51...eca
Skrevet

Men change har vel omkrets på 60 og opp til str. J. Er selv veldig fornøyd med Change. Bruker str 65H, og de holder seg fint lenge.

Anonymous poster hash: f1b50...d21
Skrevet

Eneste som hjelper meg er en fullcup bh uten foring av noe slag. I alt annet detter puppene ut. Jeg er str 75 I.

Anonymous poster hash: 388ea...4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...