Gå til innhold

Miele og service er noe dritt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid hørt at Miele skal være så bra bla bla...så for tre år siden kjøpte jeg meg Miele vaskemaskin og nå er det andre gang på 3 år samme feil skjer. Ringer service og de kan ikke komme før neste fredag. Sist gang måtte jeg vente i 4 uker. Det kan umulig være så fullt?

 

Ser stadig en Miele bil her jeg bor. Tenker på å dra til huset å ringe på. Blir det dumt tror dere?

Vet det høres desperat ut men jeg er desperat :(

 

Anonymous poster hash: b06f4...c09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...