Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Alltid hørt at Miele skal være så bra bla bla...så for tre år siden kjøpte jeg meg Miele vaskemaskin og nå er det andre gang på 3 år samme feil skjer. Ringer service og de kan ikke komme før neste fredag. Sist gang måtte jeg vente i 4 uker. Det kan umulig være så fullt? Ser stadig en Miele bil her jeg bor. Tenker på å dra til huset å ringe på. Blir det dumt tror dere? Vet det høres desperat ut men jeg er desperat Anonymous poster hash: b06f4...c09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå