Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 http://villapaprika.no Anonymous poster hash: 792d5...68c
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Mener du? Anonymous poster hash: 73671...014
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Syns om hva da? Anonymous poster hash: 242ea...cf6
Marriet Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Hadde jeg kommet på besøk hadde jeg fremdeles ikke visst hvor jeg skulle sette meg.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Syns det var utrolig fint jeg , jeg hadde definitivt klart å finne meg en plass om ikke ti Anonymous poster hash: bde9d...5d4
Love_animals Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Hadde jeg kommet på besøk hadde jeg fremdeles ikke visst hvor jeg skulle sette meg. Enig.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Forferdelig overlesset. Anonymous poster hash: 9073e...c06
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #8 Skrevet 25. august 2014 Jeg må bare spørre . Hvorfor mener dere at dere ikke hadde visst hvor dere skulle ha satt dere ned? Anonymous poster hash: bde9d...5d4
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #9 Skrevet 25. august 2014 Puter er kos og fint, men ja.. Hvor gjør man av de som blir til overs? Min rumpe hadde IKKE fått plass/hatt det behagelig på den del av sofaene som var ledig. Ellers var det mye fint, men totalinntrykket er: " er det svarthvittbilder"??? Anonymous poster hash: 28567...558
Gjest Skrevet 25. august 2014 #10 Skrevet 25. august 2014 Hadde satt rævva mi ned og flyttet på de putene som er i veien! Værre er det ikke
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #11 Skrevet 25. august 2014 Så du har lite trykk på bloggen?? Anonymous poster hash: 36f3f...cab
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #12 Skrevet 25. august 2014 Er det der hu som var med i unge mødre en gang i tiden? Uansett, det ble alt for mye puter og pledd litt histen og pisten... Mulig meningen var å få det til å se varmt og koselig ut, men jeg synes det bare ble rotete, kaldt og forferdelig upersonlig.. Ja til farger og liv i heimen! (og plass så folk kan sette seg ned uten å ta bort en drøss med puter først) Anonymous poster hash: 49df9...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå