Gå til innhold

Hva synes dere nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du?

 

Anonymous poster hash: 73671...014

Skrevet

Syns om hva da?



Anonymous poster hash: 242ea...cf6
Skrevet

Hadde jeg kommet på besøk hadde jeg fremdeles ikke visst hvor jeg skulle sette meg.

Skrevet

Syns det var utrolig fint jeg ,

jeg hadde definitivt klart å finne meg en plass om ikke ti ;)

 

 

Anonymous poster hash: bde9d...5d4

Skrevet

Hadde jeg kommet på besøk hadde jeg fremdeles ikke visst hvor jeg skulle sette meg.

Enig.

Skrevet

Forferdelig overlesset.



Anonymous poster hash: 9073e...c06
Skrevet

Jeg må bare spørre . Hvorfor mener dere at dere ikke hadde visst hvor dere skulle ha satt dere ned?

 

Anonymous poster hash: bde9d...5d4

Skrevet

Puter er kos og fint, men ja.. Hvor gjør man av de som blir til overs? Min rumpe hadde IKKE fått plass/hatt det behagelig på den del av sofaene som var ledig. Ellers var det mye fint, men totalinntrykket er: " er det svarthvittbilder"???



Anonymous poster hash: 28567...558
Skrevet

Hadde satt rævva mi ned og flyttet på de putene som er i veien! Værre er det ikke :D

Skrevet

Så du har lite trykk på bloggen??

 

Anonymous poster hash: 36f3f...cab

Skrevet

Er det der hu som var med i unge mødre en gang i tiden?

Uansett, det ble alt for mye puter og pledd litt histen og pisten... Mulig meningen var å få det til å se varmt og koselig ut, men jeg synes det bare ble rotete, kaldt og forferdelig upersonlig.. Ja til farger og liv i heimen! (og plass så folk kan sette seg ned uten å ta bort en drøss med puter først) :)



Anonymous poster hash: 49df9...0fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...