Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 To ganger de siste ukene ar jeg opplevd to venninner, som ar brutt/ glemt? avtaler med meg. Først var en venninne som jeg har littkontakt med på fb, ses ikke ofte pga avstand hun ville komme på besøk i helga. Jeg sa ja og vi avtalte at hun skulle sende meg en melding når det nærmet seg helg... Så hørte jeg aldri noe mer. Har gave til ungen hennes her.. Hun har værtraktiv på fb, så vet at det ikke har skjedd noe.. Jeg inviterte en annen venninne med barn til å spise middag her i dag. Og hun ble kjempeglad for det virket det som.. Jeg fortalte det til barna og vi sgledet oss alle sammen. Så fikk jeg en melding sent i går kveld om at hun skulle ha besøk av en slektning og at det derfor ikke passet allikevel. Kjente jeg bare ble lei meg da.. Hvis jeg lager en avtale så skal det myr til før jeg bryter den, det må være pga sykdom eller noe alvorlig. Sukk. Ble bare så skuffa over hvor lett det er å ditche noen som faktisk sitter og venter .. Anonymous poster hash: 241bf...d5c
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Skjønner hvordan du føler det. Jeg har også venninner som har gjort sånt. Får litt følelsen at de ikke vil treffe meg noen ganger. Ei tar ofte inititativ til at vi skal treffes (uten å foreslå noe konkret) men ingen av de dagene jeg foreslår passer, og hvis en dag passer og vi får laget en avtale, kommer det gjerne en melding når det nærmer seg "sorry!!! Hadde glemt at jeg skulle det og det. Men vi MÅ få det til snart da :)"Om hun ikke vil treffe meg skjønner jeg ikke at hun gidder lage halvveis avtaler hele tida. Blir veldig ulv ulv Anonymous poster hash: 392d5...ea0
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Sorry alle skrivefeilene i Hi, skrev fra en kjip mobil! Men ja, det er forferdelig kjipt å føle seg så lite viktig. Jeg skjønner ikke venner kan behandle andre sånn, det er så respektløs overfor andre menneskers tid og følelser. Får så lyst til å si noe, i hvertfall til hun som sa hun skulle komme som jeg aldri hørte fra.. men vet ikke hva. Vil ikke lage konflikt. Men kanskje få henne til å skjønne hvordan jeg føler meg.. Hi Anonymous poster hash: 241bf...d5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå