Gå til innhold

Baby 1 mnd lager så mye lyd etter måltider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han stønner, grynter, knirker og vrir seg. Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 1a74c...0f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre som har opplevd det som vet hva det kan bety?

Skrevet

Luft i magen kanskje? Har ei lita ei som grynter og vrir seg mye før et måltid, men også om det er luft som ikke kommer ut på egenhånd.

Skrevet

Luft i magen kanskje? Har ei lita ei som grynter og vrir seg mye før et måltid, men også om det er luft som ikke kommer ut på egenhånd.

Virker ikke sånn, for da pleier han å krøke seg sammen og lage en tynn hylelyd. Og så kommer det luft ut.

Jeg har lurt på om han rett og slett spiser for mye. Lar han spise til han slipper puppen av seg selv, og da begynner stønningen. Kan det hende jeg burde avslutte måltidet litt tidligere?

Hi

Skrevet

La han spise, dette tror jeg vil gå seg til. Mine to har vært og er like. Kroppen trenger å venne seg til mat, tenker jeg. Regner med han roer seg sakte men sikkert ned igjen etter en stund? Her tar det ca 20-30 min

Anonymous poster hash: d0bd9...5ec

Skrevet

La han spise, dette tror jeg vil gå seg til. Mine to har vært og er like. Kroppen trenger å venne seg til mat, tenker jeg. Regner med han roer seg sakte men sikkert ned igjen etter en stund? Her tar det ca 20-30 min

Anonymous poster hash: d0bd9...5ec

Ja, det går over når han sovner ordentlig. Er bare fra litt før han slipper puppen til han sovner. Prøvde å avslutte litt tidligere nå, og det hjalp ikke uansett. For da ville han jo ha mer (som han selvsagt fikk).

Hi

Skrevet

Kan det være sugebehov? Roer han seg med smokk?

Skrevet

Kan det være sugebehov? Roer han seg med smokk?

Lydene fortsetter selv om han får smokk. Han høres rett og slett overmett ut, egentlig. Litt som når jeg har klemt i meg for mye biff og fløtegratinerte poteter, hehe.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...