Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Litt over et år siden jeg oppdaget at han hadde 45000 i forbrukslån. D var aldri meningen jeg skulle finne ut av dette. Sverget han ikke hadde flere lån. Både han og jeg gråt. Et par mnd senere viste det seg at gjelden var dobbelt så høy. Da satte jeg hardt mot hardt og sa at om dette skjer igjen, så vil jeg skilles. For løgnere klarer jeg ikke.. Vi har det veldg bra sammen med snart to barn, men innimellom gnager dette på meg.. Er han virkelig ferdig med dette? Har han flere lån? Ugg ugg.. Hvordan skal jeg takle dette? Anonymous poster hash: 9a36d...044
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Kanskje du er en vanskelig person å sidet til? Anonymous poster hash: d3d81...dcb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Huff, stakkar deg... Anonymous poster hash: 5ab5d...056
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Siden dere er gift har du rett på fullt økonomisk innsyn. Bruk den og sjekk opp. Anonymous poster hash: 0cc1d...2fa
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Jeg var i samme sko som deg for mange mange år siden.det ble oppdaget at min daværende forlovede som jeg hadde vært sammen med i årevis hadde mye gjeld, dette ble tvunget ut av han, han hadde ikke tenkt å si noe selv men jeg merket at noe ikke stemte ift økonomien. Familien min hjalp han med et stort lån for å få bukt med forbruksgjelden og eksen lovte at alt av sannheter var kommet fram. 1 uke senere dumpa det ned et brev i posten som jeg visste gjaldt forbrukslån. Da hadde han tatt opp et nytt lån på 50 000 kr og pengene var allerede brukt opp, på under 1 uke! Da gikk jeg på dagen og har aldri angret siden. Jeg kunne rett og slett ikke stole på mannen! Anonymous poster hash: 32ae3...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå