Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Jeg har alt og vel så det. Jeg fyller 23 år, men har null peiling på hva jeg burde ønske meg TIPS? Anonymous poster hash: 3a55a...c9d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Noe til din fritid. Bok, spapakke, sminke, krølltang, interiørting. Anonymous poster hash: 6aace...2e2
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Jeg føler også jeg har alt, og har tenkt å ønske meg et sos fadderskap fra mannen til jul og bursdag fremover. Summen mannen pleier å bruke på gave til meg til jul og bursdag til sammen tilsvarer omtrent det et fadderskap koster i året, og han insisterer på å bruke så mye enten jeg trenger/har lyst på noe eller ikke, så da tenkte jeg de pengene like gjerne kunne komme til nytte. Fra foreldrene mine ønsker jeg meg billett til show til jul, type Dagfinn Lyngbø eller Raske Menn eller lignende. Regner med de kommer til å legge til barnevakt i gaven også, av erfaring. (Håper mannen vil ønske seg det samme så vi kan gå sammen da. ) Anonymous poster hash: 41f9f...952
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 En pulsklokke! Anonymous poster hash: ee389...df8
Frk B. Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 En opplevelse, som show eller hotell weeken. Jeg fikk akkuratt ny tråskykkel for det trengte jeg. Liker du å trene så kanskje treningstøy eller nye joggesko? Eventuelt masasje/spa dag. Jeg pleier alltid å si jeg ønsker MEG noe, ikke til noe jeg har (eksempel min MC, bil eller hus - det kan vi få til jul) Jeg elsker å få klær av svigerfamilien, to av svigerinnenen mine er kjempe flinke til å handle og jeg hater det. Lykke til med gave ønskning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå