Gå til innhold

Hva skal jeg ønske meg i bursdagsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alt og vel så det. Jeg fyller 23 år, men har null peiling på hva jeg burde ønske meg :( TIPS?

Anonymous poster hash: 3a55a...c9d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe til din fritid.

Bok, spapakke, sminke, krølltang, interiørting.

Anonymous poster hash: 6aace...2e2

Skrevet

Jeg føler også jeg har alt, og har tenkt å ønske meg et sos fadderskap fra mannen til jul og bursdag fremover. Summen mannen pleier å bruke på gave til meg til jul og bursdag til sammen tilsvarer omtrent det et fadderskap koster i året, og han insisterer på å bruke så mye enten jeg trenger/har lyst på noe eller ikke, så da tenkte jeg de pengene like gjerne kunne komme til nytte. :)

Fra foreldrene mine ønsker jeg meg billett til show til jul, type Dagfinn Lyngbø eller Raske Menn eller lignende. Regner med de kommer til å legge til barnevakt i gaven også, av erfaring. ;) (Håper mannen vil ønske seg det samme så vi kan gå sammen da. :P)

Anonymous poster hash: 41f9f...952
Skrevet

En pulsklokke!

Anonymous poster hash: ee389...df8

Skrevet

En opplevelse, som show eller hotell weeken. ;) Jeg fikk akkuratt ny tråskykkel for det trengte jeg. :) Liker du å trene så kanskje treningstøy eller nye joggesko? :) Eventuelt masasje/spa dag. ;)

Jeg pleier alltid å si jeg ønsker MEG noe, ikke til noe jeg har (eksempel min MC, bil eller hus - det kan vi få til jul) Jeg elsker å få klær av svigerfamilien, to av svigerinnenen mine er kjempe flinke til å handle og jeg hater det. ;)

Lykke til med gave ønskning. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...