Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Dere som føler at dere har full kontroll på kleshaugen til barna ? Hvor mye tøy har de. Her flyter det over alt og jeg må få kotroll, samtidig som de ikke skal ha for lite klær. Anonymous poster hash: 50da6...38d
mamma'n til 2 :) Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Godt med skapplass er tingen, ihvertfall her i huset :-) Jentungen har ekstremt mye. Men det pleier ikke være sånn... Jeg var heldig og kom over en diger eske med billige klær, og valgte å kjøpe den. Ho har en skyvedørsgarderobe som tilsvarer to doble skap. Guttungen har også en del. Han har et todørers skap og en kommode. Til yttertøy har vi dårlig plass,fordi både gang og bod er små rom... Så fort loftet er i orden blir det litt bedre, men i mellomtiden har jeg tenkt å skaffe slike flate bokser man kan rulle undersenga :-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Det gjelder å ikke ha for mye! Anonymous poster hash: 849f4...c25
soleia Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Synes dei har meir enn nok, men det får plass i kvar sin Hemneskommode. (dress og finskjorter får henge i eit skap) Ulltøyet har hatt ein skuff for seg sjølv, men skal vel snart byte plass med shortsar og t-skjorter. Vinterdressar og jakker har lege i sommaropplag i ein stor plastkasse.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Jeg har i overkant stålkontroll på barneklærne her i huset... Har i min 7 års lange karriere som mamma enda ikke mistet så mye som en sokk fra barnas kleshaug... Og de har egentlig alt for mye klær begge to... ;-) Nå er jeg en reser på merking av klærne da, og så er det jeg som vasker og ordner med klær her i huset, derav god kontroll. :-) Har faste hyller til bukser, gensere, ullklær osv. osv. til de begge. Enkelt å holde kontrollen da. Anonymous poster hash: 13b56...a31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå