Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Vi må ta toåringen på do før vi legger oss på badedager, hn drikker nemlig så mye badevann at hn ikke greier å holde seg til morgenen hvis ikke. Får drikke så mye hn vil til kveldsmat, men det er kun på badedager vi risikerer sengevæting. Glemte dette forrige uke, og ungen våkna og måtte på do 3.30. Potta vart fylt til randen! Må være flerfoldige deciliter såpevann hn super i seg! Anonymous poster hash: b5db9...bf7
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Kliper i hånda mi når hun skal sove. Ekstra stas med bestemors hender for der er det mer hud.. Anonymous poster hash: 4443a...da9
Kathrine. Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Putter handa nedi genseren min og koser med puppen.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Lager mmmmmmmmmmmmmmm lyd når hun koser seg.. f.eks når hun tegner eller er i sandkassen. Høres lang vei. Anonymous poster hash: 3d71a...54f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Putter handa nedi genseren min og koser med puppen. Uh... Det er bare ekkelt. Beklager altså. Anonymous poster hash: 26394...4ef
me_87 Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Putter handa nedi genseren min og koser med puppen. Uh... Det er bare ekkelt. Beklager altså. Anonymous poster hash: 26394...4ef så visst det er en 1 åring som gjør det,så er det ekkelt??
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 Putter handa nedi genseren min og koser med puppen. Uh... Det er bare ekkelt. Beklager altså. Anonymous poster hash: 26394...4ef så visst det er en 1 åring som gjør det,så er det ekkelt?? Ja. Anonymous poster hash: 26394...4ef
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #9 Skrevet 24. august 2014 Putter handa nedi genseren min og koser med puppen. Uh... Det er bare ekkelt. Beklager altså. Anonymous poster hash: 26394...4ef så visst det er en 1 åring som gjør det,så er det ekkelt?? Ja. Anonymous poster hash: 26394...4ef Enig, kun ekkelt. Anonymous poster hash: ec598...673
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #10 Skrevet 24. august 2014 Putter handa nedi genseren min og koser med puppen. Uh... Det er bare ekkelt. Beklager altså.Anonymous poster hash: 26394...4ef så visst det er en 1 åring som gjør det,så er det ekkelt?? Ja.Anonymous poster hash: 26394...4ef Enig, kun ekkelt. Anonymous poster hash: ec598...673 Også enig. Ekkelt og unødvendig. Anonymous poster hash: bfb6d...09e
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #11 Skrevet 24. august 2014 Vi må ta toåringen på do før vi legger oss på badedager, hn drikker nemlig så mye badevann at hn ikke greier å holde seg til morgenen hvis ikke. Får drikke så mye hn vil til kveldsmat, men det er kun på badedager vi risikerer sengevæting. Glemte dette forrige uke, og ungen våkna og måtte på do 3.30. Potta vart fylt til randen! Må være flerfoldige deciliter såpevann hn super i seg! Anonymous poster hash: b5db9...bf7 Og det lar du barnet gjøre? Supe i seg flere desiliter med såpevann? 😳 Anonymous poster hash: d3bb5...e60
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #12 Skrevet 24. august 2014 Putter handa nedi genseren min og koser med puppen. Uh... Det er bare ekkelt. Beklager altså.Anonymous poster hash: 26394...4ef så visst det er en 1 åring som gjør det,så er det ekkelt?? Ja.Anonymous poster hash: 26394...4ef Nei, det gjør min på1,5 år også. Ikke ekkelt, savner bare puppen som vi sluttet med i sommer. For barnet er det ikke annerledes enn å kose med mammas arm. Prøver å avlede da. Enig, kun ekkelt. Anonymous poster hash: ec598...673 Også enig. Ekkelt og unødvendig. Anonymous poster hash: bfb6d...09e Putter handa nedi genseren min og koser med puppen. Uh... Det er bare ekkelt. Beklager altså.Anonymous poster hash: 26394...4ef så visst det er en 1 åring som gjør det,så er det ekkelt?? Ja.Anonymous poster hash: 26394...4ef Enig, kun ekkelt. Anonymous poster hash: ec598...673 Også enig. Ekkelt og unødvendig. Anonymous poster hash: bfb6d...09e Anonymous poster hash: 5f7c6...9a8
Bustetroll Skrevet 25. august 2014 #13 Skrevet 25. august 2014 Er jo ikke så rart da kanskje, men når hun er trøtt/koser seg, koser hun med alt mulig med flat hånd. Hendene hennes er helt stive, også koser hun seg selv på magen, på dyna, kalesjen eller veggene i vogna, på meg, eller hva annet som er i nærheten
augustmini Skrevet 25. august 2014 #14 Skrevet 25. august 2014 Hun koser ved å dytte ting inn på selve øyet. Bamse, klut eller dyne dytter hun inn på øyeeplet og blir helt salig mens smokken går intenst.
Mother Gothel Skrevet 25. august 2014 #15 Skrevet 25. august 2014 Hun koser ved å dytte ting inn på selve øyet. Bamse, klut eller dyne dytter hun inn på øyeeplet og blir helt salig mens smokken går intenst. Frøkna mi gjør også det! Det ser skikkelig vondt ut. Hun må ha et hjørne, helst på dyna. Og hvis det hjørnet ikke er bra nok, snur hun dyna for å finne et annet Hun putter det inn i øyekroken og inn på øyet, og begynner å lage skikkelig rare lyder. Høres nesten ut som en katt som maler o.O
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #16 Skrevet 25. august 2014 Når min var liten (0-4 år ca) koste han med håret mitt når han koste seg, skulle sove, var sliten eller trist.... Ble faktisk litt ille i perioder fordi han rett og slett ikke fikk sove før han fikk kose med håret mitt (det var når han var 0-2 ca da).... Han gjør det fortsatt av og til hvis han sitter på fanget mitt og ser på barnetv Anonymous poster hash: da74e...c9a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #17 Skrevet 25. august 2014 Min på 10 mnd er besatt på å vise hvor stor han er mens han spiser (altså strekker opp armene sine). Han er flink til å spise brød, spiser av biter som vi voksne men ofte peller han heller av smuler og spiser de, da tar det lang tid å spise. Når han er trøtt sier han "gaija gaija gaija". Og når han våkner i vonga ute alene så sier han ikke noe, bare venter på at vi kommer. Han er egentlig en skravlebøtte. Så vi må sjekke han regelmessig (selvfølgelig sjekker man uansett), ikke at det er krise at han bare ligger der. Anonymous poster hash: f4066...e63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå