Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Er gravid da Men i mitt regnestykke er jeg ca 8 uker - dvs umulig å kjenne spark. Men ettersom jeg kan ha regnet feil, og uregelmessig mens, og siste blødning var bare bittelitt, vet jeg egentlig ikke hvor langt på vei jeg er. Så jeg lurer på når kjente dere første spark/bevegelse i magen? PS er barn nr 4, husker ikke når jeg kjente med de andre. Anonymous poster hash: 55c97...297
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Det er nok bare uft og evt strekking i livmor og ligamenter. Jeg er straks i uke 7 (med nr 3) og kjenner også noe som kan minne om fosterbevegelser. Men det sitter så høyt i magen at jeg skjønner at det ikke er fra livmoren enda. Har en del luft, så det er nok bare det jeg kjenner. Med nr 2 kjente jeg de første bevegelsene i uke 13-14 og har ingen forhåpninger om å kjenne det noe tidligere enn det denne gang. Anonymous poster hash: d6309...24d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Er nok bare luft/strekk osv:) Fosteret er på str med en fyrstikk, maks, så du kjenner ingen bevegelser fra det. Anonymous poster hash: 14bc0...857
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå