Gå til innhold

Samboeren har profil på Zoosk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget det tilfeldig nå i kveld.

Er helt satt ut her nå, vet ikke hvordan jeg skal reagere :(

Han er mye ute og reiser, har masse av tid til å være utro. Men jeg har hele tiden trodd han ikke var typen til det. Så feil kan man altså ta... :( :(

Hva pokker skal jeg gjøre nå??

Kommer aldri til å stole på han, uansett hva han sier.

Føler hele livet som jeg kjenner er over :\

Hva med barna???

DRITTSEKK!!!

Anonymous poster hash: 3198c...fed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konfronter ham!

Og ta ham med på fvk. 

Klem

Anonymous poster hash: 5be63...697
Skrevet

Trenger jo ikke være noe galt. Når ble den opprettet? Jeg har en gammel profil på en datingside men har ikke sletta den fordi jeg ikke husker passord.

Prat med han eller sjekk når den er opprettet eller noe.

Skrevet

Har du skjekket loggen på pc? Prøv å logg deg inn på profilen hans. Sånn at du kan se om han har skrevet med noen ol.. SÅ har du mere hold i det. For han kan bare si at han ordnet seg av nyskjerrighet, og kun så på bilder av andre ol. før han sletter hele greia. Du må gå inn å skjekke skikkelig

Anonymous poster hash: 49375...56e
Skrevet

Takk for svar

Fant det ut da jeg skulle sjekke noe på mailen hans, kom opp flere mld fra Zoosk. At han hadde fått mld fra den og den der inne...

Jeg ble så satt ut at jeg logget rett ut derfra.

Vi har hver vår data, han har jo sin med seg når han reiser. Jeg har ikke passordet til hans maskin, så får ikke sjekket noen logg :(

Jeg lagde meg en profil selv der inne og søkte han opp. Bilde er tatt i sofaen her hjemme, det må ha blitt tatt i løpet av sommeren. Det ser jeg på blomstene han har fått med. Altså ingen gammel profil

Huff, jeg er kvalm!

Han reiser igjen i morgen tidlig, blir borte i 2 uker. Føles jo godt....

Anonymous poster hash: 3198c...fed

Skrevet

Snakk med han NÅ! Forlang at han blir hjemme til dere har funnet ut av dette!!

Sender deg en gooood klem!

Anonymous poster hash: 14a24...ce2
Skrevet

Hva er egentlig Zoosk? Vanlig dating side, slik som sukker.com osv? Tør ikke å gå inn for å sjekke på Zoosk...

Anonymous poster hash: 14a24...ce2
Skrevet

Jeg ville ikke latt han reise noe sted før dere har funnet ut av dette og fått klarhet i hva i helvete han tenker med.

Skal han først dra bort for to uker så bør han for svarte ikke få reise med noen god følelse.

Anonymous poster hash: 32043...b6c

Skrevet

Tror jeg hadde sagt til ham i morgen på vei ut døren at du bestiller fvk-time til dere til han kommer tilbake om to uker, og at du forventer at han møter. I tillegg ville jeg nok ha bedt ham om å bo et annet sted en stund fra han kommer tilbake.

Så kan han bruke de to ukene på å tenke over hvordan han vil ha livet sitt fremover.

Og samtidig bør du finne ut hva du vil, HI. Noen kan greie å bygge opp igjen tilliten i et forhold, hvis begge er innstilt på det. Jeg vil tro at for din manns del så vil han da måtte bytte jobb slik at han ikke reiser til stadighet. Om han er villig til å skifte jobb for å beholde familien, det vet bare han.

Vær litt tøff nå. Still krav til ham og vi at du forventer det du forventer. Skal dere ha noen sjanse så må han legge seg flat og komme med forslag til hvordan dere kan fikse forholdet igjen.

Du har ikke gjort noe galt, så det er han som må forklare seg og ordne opp. Men du må vite hvor langt du er villig til å strekke deg for å få orden på forholdet igjen.

Anonymous poster hash: 5be63...697

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...