Gå til innhold

Hvis du ikke MÅTTE tenke økonomi.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kunne jobbet med det du VILLE uavhengig av lønn. Hva hadde du jobbet med?

Jeg hadde nok jobbet med dyr på et eller annet vis. Frivillig arbeid etc. Kanskje startet noe selv for hjemløse dyr.

Anonymous poster hash: 00697...c4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg jobbet med mennesker som bare trengte noen og prate med, uansett situasjon, unge eller gamle.

Drømmer om å starte et firma for mennesker som bare trenger noen, spise frokost eller middag med f. eks. Ut og handle, gå på kino. Gå tur u parken. Det hadde vært fint å bare kunne være der.

Anonymous poster hash: 0306a...0d5
Skrevet

Definitivt noe innen biologi :)

Anonymous poster hash: bd04e...1d0

Skrevet

Da ville jeg gjort det jeg gjør i dag. Om jeg hadde mye penger ville jeg startet opp drømmearbeidsplassen min (med å gjøre det samme som i dag), fått inn riktige fagpersoner og skapt lokalene slik at de er slik jeg ønsker å være. Og så ville jeg jobbet lkortere dager, hatt en fridag i uken eller annenhver uke.

Anonymous poster hash: d467b...d82
Skrevet

Enten jobbet på bibliotek eller vært frivillig på dagsenter for eldre.

Anonymous poster hash: 38660...ded

Gjest lillehi
Skrevet

Vært sosionom eller barnevernspedagog😃

Skrevet

Hadde gjort nøyaktig det jeg gjør!

Skrevet

Jeg hadde gjort nøyaktig det jeg gjør nå. Lever livet som journalist, og elsker det. Lønnen er ikke ideell, men nå arbeidet er det er jeg fornøyd ;)

Anonymous poster hash: 5e4da...fc9
Skrevet

Jeg hadde gjort nøyaktig det jeg gjør nå. Lever livet som journalist, og elsker det. Lønnen er ikke ideell, men nå arbeidet er det er jeg fornøyd ;)

Når*

Skrevet

Vært bibliotekar, sosionom eller jobbet frivillig i en organisasjon.

Skrevet

Definitivt noe med dyr. Dyrepasser. Jeg kunne gjerne fått lønn for å møkke hestebokser. Elsker å være i stallen :)

Anonymous poster hash: 225d9...e8c
Skrevet

Bibliotekar. Eller hatt min egen lille kafe, med myke sofaer, hjemmebakte kaker og bokhjørne hvor man kunne bytte bøker. Barnefritt.

Anonymous poster hash: f65b1...e04
Skrevet

Da hadde jeg vært student for livet!

Anonymous poster hash: 095a5...c84

Skrevet

Bibliotekar. Eller hatt min egen lille kafe, med myke sofaer, hjemmebakte kaker og bokhjørne hvor man kunne bytte bøker. Barnefritt.

Bokcafe hørtes helt perfekt ut. Jeg utdanner meg til å bli vernepleier, og det er det jeg ønsker å jobbe med og. Tar jo ikke denne utdanningen for å bli rik.

Anonymous poster hash: a6f04...802

Skrevet

Da hadde jeg jobbet, gjerne gratis, på et sykehjem, der jeg kunne laget mat som beboerne ønsket seg. Sørget for at Johansen fikk lutefisk før jul, at det luktet nystekt brød i gangene, at det av og til var hjemmelaget karamellpudding etter fru  Strømmes oppskrift, og at den som var syk, eller ikke hadde matlyst kunne få ønske seg noe til middag, og ikke bare måtte ta det som kom fra det kommunale storkjøkkenet. 

Anonymous poster hash: 0bf25...2c2
Skrevet

Bokcafe hørtes helt perfekt ut. Jeg utdanner meg til å bli vernepleier, og det er det jeg ønsker å jobbe med og. Tar jo ikke denne utdanningen for å bli rik.

Anonymous poster hash: a6f04...802

Nå er jeg sykepleier selv - ikke akkurat noen gullgruve. Trives godt i jobben, men der er jo alltids noe annet som kunne vært bedre :)

Skrevet

Jobbet litt i stallen og hatt to egene hester, en fjording eller døl og en dressurhest.

I tillegg hadde jeg holdt noe rideundervisning.

Anonymous poster hash: a9aa4...334

Skrevet

Tror jeg ville drevet en liten kafè.

Anonymous poster hash: 21b62...6de
Skrevet

Har flere drømmer...1) Hadde jobbet i klesbutikken jeg arbeidet i før. Elsket å omgi meg med flotte og eksklusive klær, fashion og moteimpulser daglig❤️

2) Stay-at-home-mom sammen med en bunsj andre gode venninner og at vi hadde bakedager, strikkedag, turdag osv.

3) jobbet som bibliotekar

Anonymous poster hash: 12519...bbd

Skrevet

Hva er grunnen til at så mange skulle ønsket å være bibliotekar?

Anonymous poster hash: 32df3...e11
Skrevet

Da ville jeg jobbet i en blomsterbutikk eller pyntetingbutikk i ca 50 % stilling.

Anonymous poster hash: 4371b...cc5

Skrevet

Jobbet med nyfødte, og det er jeg så heldig at jeg får lov til også! Elsker jobben min, og kommer aldri til å bytte! :D

Anonymous poster hash: 966d3...3fb
Skrevet

Jobben jeg er på vei til å få. Bonde i småskala med dyr og planter til eget bruk, og en koselig gårdsbutikk/-cafe.

Anonymous poster hash: 8eead...a1c

Skrevet (endret)

Forfatter ... eller TV-kokk (Norge svar på Nigella).

:D

Drevet café/gastropub, et lite teater, jobbet i et antikvariat eller drevet en danseskole.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Ville startet et avlastningshjem for barn i vanskelige livssituasjoner. Med håndplukkede pedagoger, koselige og trygge omgivelser, grønnsakshage, dyrehold osv. Det er min drøm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...