Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Kan faren til barnet be om ekstra samvær fordi barnet skal i et bursdagsselskap den helgen det er hos ham? Han mener han har rett til det fordi selskapet korter ned på samværstiden, og mener at samværet bør forlenges med en dag. Anonymous poster hash: a56fe...734
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Tenker han da at det samme skal gjelde for deg? At hver gang barnet skal i bursdag eller har en aktivitet så skal du ha mer tid med barnet? Tullete av far!! Å levere og hente barnet i bursdag er en del av å være mamma og pappa. Det er ikke en avkorting i samvær, men en mulighet til å delta i noe som mest sannynlig er både spennende, morsomt og gledelig for barnet. Anonymous poster hash: 97e46...693
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Ehhh... varer bursdagsselskapet en hel dag? Det høres helt vilt ut, man må da regne med at barnet gjør andre ting enn å bare sitte sammen med forelderen, enten han/hun er på samvær eller hjemme. Hva når barnet blir tenåring og nesten ikke er hjemme i det hele tatt, hvor mange dager skal faren "ta igjen" da? Anonymous poster hash: 9fa06...b63
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 For en tullete ting. De fleste bursdagsselskapene faller vel på dine dager så da har du mye å ta igjen etter det han sier. Anonymous poster hash: debb3...20a
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Hvis selskapet er med deg og din familie så JA. Er det hos venner NEI. Anonymous poster hash: d517c...4ae
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Ok, takk for svar Han har en egen evne til å få meg til å føle meg helt bedriten hver gang noe ikke helt går etter hans pipe, uansett hvor urimelig det er. Av og til må jeg bare sjekke Anonymous poster hash: a56fe...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå