Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Jeg er slank, 30 år gammel, og går i skinny jeans og tights (jada...). Bluse eller siglet feks. Ønsker å få en ordentlig stil, men ender opp med å kjøpe det samme gamle. Hvordan klare å virkelig fornye garderoben? Anonymous poster hash: b9a3c...b6d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Henger meg på denne. Har bare gamle klær nå for tiden for jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe! Føler meg ok idag med lys dongeriskjorte fra vero moda og skinny svart bukse fra pieces. Gikk bare i enkle sommerkjoler hele sommeren, og får ikke på meg det jeg gikk med vinteren i fjor pga nettopp født en baby. Hva med å se på minmote på vg HI? Anonymous poster hash: 0d0e5...139
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Ellers var jeg innom zara.com idag, der var det en del fine jakker. Spesielt den ene der, som www.leneorvik.no også har. Anonymous poster hash: 0d0e5...139
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Prøv å finn blogger, IGkontoer og liknende med jenter dere syns kler seg bra, les blader, bruk Pinterest, tenk over hvilke jenter/damer dere kjenner som dere liker stilen til og spør de hvor de handler klær. På denne måten blir dere etterhvert kjent med deres egen stil og smak, og da blir det mye lettere å shoppe klær. Tidligere handlet jeg helt vilkårlig, garderoben min hadde ingen rød tråd og jeg "hadde aldri noe å ha på meg". Etter noen måneder med mammapermisjon og mye tid til å lese blogger og så videre(sovebaby), vet jeg nå mye mer om hva jeg liker og føler meg vel i, og hva jeg kler. Har litt etter litt byttet ut store deler av klesskapet, og nå har jeg alltid noe å ha på meg Dette er de jeg leser og blir inspirert av: mariannebeate.com, OsloinChanel, carma.no og fineting.no. På instagram følger jeg blant annet ganni, TiMo, daybirgeretmikkelsen, fashioncherrry og handlegaten. Mye av dette er ganske dyre merker, men jeg ser hva jeg liker og så går jeg i de litt billigere butikkene og shopper. I tillegg er det en butikk her jeg bor, som fører mange av disse dyre merkene, hvor jeg passer på å handle når det er salg. Anonymous poster hash: 3807a...54e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå