Gå til innhold

Inspirert: Får dere mange gaver til jul/bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det snakkes om hva folk ønsker seg til jul. Jeg lurer bare på om det er vanlig at voksne folk får så mange gaver?

Jeg (og mannen) får en fra hans foreldre og penger av min far. Hvem får dere alt fra??

Anonymous poster hash: 3d16f...f4e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får fra mine søsken, min mann, min mor, min far, mine besteforeldre, fra svigers og en liten ting fra venninegjengen. Min ene søster er helt tullete til å kjøpe gaver så noen ganger kan det komme 7-8 gaver bare fra henne

Anonymous poster hash: 8f00e...70c

Skrevet

Jeg får fra mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, broren min, begge tantene mine, onklene mine (har 3 onkler), søskenbarn (har 4 søskenbarn), noen venninner og fra jobben.

Jeg er 38 år.

Anonymous poster hash: e95a9...b5a
Skrevet

Ja, også får jeg alltid gave fra en eldre pensjonsit jeg besøkte hver uke da jeg bodde i Oslo. var gjennom Frivillighetssentralen.

Vi holder fortsatt kontakt :)

Anonymous poster hash: e95a9...b5a
Skrevet

Vi har ikke så stor familie, men jeg får av Kjæresten, mine foreldre, min bestemor, min bror m/kjæreste, mine svigerforeldre og en liten ting fra 2xsvoger+bytter gjerne gaver med et par venninner :)

Ofte slår vi oss sammen og spleiser på noe fint til jubilanten :)

Skrevet

Ingen. Ingen kontakt med familien.

Anonymous poster hash: 92834...491
Skrevet

Får av mamma, svigermor og mannen min. Dvs ofte blir jeg og mannen enige om å kjøpe noe sammen vi trenger til huset.

Søsknene mine og jeg har blitt enige om å droppe gaver til hverandre, kun barna.

Savner ikke gaver vil heller at familie og venner skal kjøpe til barna

Anonymous poster hash: 232d9...87e

Skrevet

Ca 10. Fra mannen, sønnen, foreldre, svigerforeldre og mine og mannens søsken. De fleste av disse gavene er til meg og mannen sammen da.

Anonymous poster hash: 80136...879
Gjest lillehi
Skrevet

Til bursdag: ingen, til jul de siste årene har jeg og datteren min fått fra noen fantastiske damer her inne💕 men fra andre er det null.

Skrevet

Ca 10. Fra mannen, sønnen, foreldre, svigerforeldre og mine og mannens søsken. De fleste av disse gavene er til meg og mannen sammen da.

Åja, så du spurte om bursdag og, da får jeg 3: Fra mannen, sønnen og foreldrene mine. Ingen andre husker bursdagen min. :/ (Ikke at jeg absolutt vil ha gaver, men det hadde vært fint med en gratulasjon.)

Skrevet

Til bursdag: ingen, til jul de siste årene har jeg og datteren min fått fra noen fantastiske damer her inne men fra andre er det null.

Beklager hvis dette er teit å spørre om, men har dere ingen familie?

Skrevet

Til bursdag: ingen, til jul de siste årene har jeg og datteren min fått fra noen fantastiske damer her inne💕 men fra andre er det null.

Har ikke du familie?

Til bursdag får jeg av mine foreldre og søsken, til jul får jeg av barna(ting de lager i bhg og på skolen)

Min ene søster mente det var unødvendig å kjøpe julegaver til hverandre så da ble det stopp.. Men de får jo av jobben, ektefellen, venner osv, det gjør ikke jeg:( så akkurat det synes jeg er litt trist. Men skal ikke klage, får ting barna har laget :)

Anonymous poster hash: 3ce69...e32

Gjest lillehi
Skrevet (endret)

Joda har familie, men det kjøpes bare til barn/barnebarn😃

Liten familie riktignok😃

Endret av lillehi
Skrevet

Vi får kun fra mine foreldre. Svigermor driter i oss. Heldigvis får vi alltid nokså stor gave fra mine foreldre.

Anonymous poster hash: dfe9e...db7

Skrevet

Får aldri noe til bursdag, bare av samboeren når vi har råd. Til jul får jeg også bare av samboeren min.

Anonymous poster hash: 839f1...e5b
Skrevet

Ingen. Ingen kontakt med familien.

Anonymous poster hash: 92834...491

Huff så trist. Hva har skjedd?

Anonymous poster hash: 232d9...87e

Skrevet

Får kun til meg fra:

Mannen

Nissen (svigermor)

En venninne

En kusine

Jeg og mannen får fra:

Mine foreldre

Hans foreldre

Ungene (laget i bhg)

Eldste bror

Yngste bror med samboer

Søster med samboer

Svigerinne

Min bestemor

Hans bestemor

Hans bestefar

Min tante med familie

Hans tante med familie

Hans kusine

Hans fetter

Anonymous poster hash: 8f6f5...8d9

Skrevet

Til bursdag får jeg fire, feirer man ikke så får man ikke ☺.

Jul får jeg en del, 10-12 stykker som regel.

Anonymous poster hash: 04712...4e6

Skrevet

Har ikke noe fokus på det, egentlig.

Men jeg får veldig fine og gjennomtenkte gaver av mannen min. Han bruker lang tid og kjøper noe veldig fint til meg som er veldig gjennomtenkt og som jeg alltid ender opp med å bruke. Gjerne elektroniske ting. Jula 2013 fikk jeg en ipad mini, i fjor jul fikk jeg et objektiv til kameraet mitt og en fitbit flex :)

Men fra mora mi og svigers får vi stort sett ting vi ikke ønsker oss og som vi ikke liker, hadde egentlig foretrukket å ikke få noen gaver fra dem. Men vanskelig å si

Anonymous poster hash: cedcd...c66

Skrevet

Får julegaver til meg og fellesgave til meg og kjæresten fra:

Mamma m/fam

Pappa m/fam

Mormor og morfar

Farmor

Farfar

3x tanter/onkler m/fam

Familien til stemoren min

Svigers

Samboerens søsken

Besteforeldrene til samboeren

3x tanter/onkler m/fam samboeren

To gode venniner

Bursdagsgave får jeg uansett av mamma, pappa, svigers og besteforeldre, uavhengig av om jeg feirer eller ikke.

Er 21 år, og har jo fortsatt mange besteforeldre og annen slekt som gir gaver.

Anonymous poster hash: 0a3d1...ef1

Skrevet

Får julegaver til meg og fellesgave til meg og kjæresten fra:

Mamma m/fam

Pappa m/fam

Mormor og morfar

Farmor

Farfar

3x tanter/onkler m/fam

Familien til stemoren min

Svigers

Samboerens søsken

Besteforeldrene til samboeren

3x tanter/onkler m/fam samboeren

To gode venniner

Bursdagsgave får jeg uansett av mamma, pappa, svigers og besteforeldre, uavhengig av om jeg feirer eller ikke.

Er 21 år, og har jo fortsatt mange besteforeldre og annen slekt som gir gaver.

Shit..😳 Beklager skriveleifer.

Skrevet

Foreldre, søsken, svigerforeldre, svigersøstre- og brødre, tanter og onkler osv. Blir fort mange! Kjøper ikke til kusinene og fettere. Kun ei som er to år, ikke de voksne 😊

Skrevet

Har sagt fra at jeg synes det er viktigere at mini får ,men i fjor hørte de ikke akkurat, fikk vel ca 15-20 pakker, synes ikke det er viktigst, det viktigste for meg er at mini får gaver, god mat, drikke og hyggelig selskap går før gavene :)

Skrevet

I år får jeg verdens beste julegave. Får en storbyferie med familien min på julaften. Kunne ikke ha fått bedre julegave.

Ellers får jeg få julegaver og bursdagsgaver. Får av min søster og niese.

Anonymous poster hash: 7d81b...71c
Skrevet (endret)

Får av mine besteforeldre (en morfar og en farmor), av mine foreldre, av min bror, mannen min, svigerinnen, svigers, mannen sin tante og onkel når vi feirer i lag med dem, en venninne og fra barna

Fikk av mine tanter og onkler før, men nå gir de kun til barna

Endret av Mor di!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...