Gå til innhold

Hva er den kjipeste gaven du har fått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en gang en 3 pk med blomstrete truser fra barneavdelingen på hm fra farmor. Jeg var da 29.

Anonymous poster hash: 8d727...892

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart messing interiør. Personen kan ikke kjenne meg godt da alt hjemme hos meg er hvitt og sølv.

Anonymous poster hash: c2aba...d3c

Skrevet

sengesett,tepper,håndklær,pyntegjenstander osv.

Anonymous poster hash: 26986...4de
Skrevet

En genser og stringtruse i morsgave. Helt greie ting, men! De ble betalt med MITT bankkort som eksen skulle låne for å handle mat og diverse. Han sa heller ikke fra at han kjøpte gave til meg med mitt kort, slik at jeg plutselig fant to uttak fra kortet som jeg ikke har gjort, ringte og sperret kortet, ble nervøs osv. Vi hadde ikke felles økonomi og han påpekte ofte hva som er HANS, hvor mye HAN tjener osv. Jeg forlangte forresten aldri å få noe gave på morsdagen, det var helt og holdent hans ide. En veldig dårlig ide.

Anonymous poster hash: 23ef0...d68
Skrevet

Fikk sykkel.

Er jo egentlig en flott gave. Men min forrige hadde blitt stjålet et par uker før, og mor og far fikk igjen pengene på forsikringen. Den nye sykkelen kostet 1000kr mindre enn de fikk igjen, men alikevel måtte jeg selv betale for lykter. :-)

Anonymous poster hash: 1231b...a50

Skrevet

En gammel innrøyka og fillete bok... Tett fulgt av en pakke binders året etter fra samme person.

Anonymous poster hash: 21954...8e3
Skrevet

En gammel innrøyka og fillete bok... Tett fulgt av en pakke binders året etter fra samme person. Anonymous poster hash: 21954...8e3

Hahaha, binder altså??vel, det sies at det er tanken som teller, men i et slik tilfelle kunne det blitt med tanken,haha binders :P

Anonymous poster hash: 8d617...5be

Skrevet

Halskjede med en torsk på :P ikke helt min stil.

Skrevet

Klær i str XL fra mine små, nette filipinske 'slektninger'.

De synes nok at jeg er et digert kvinnemenneske, men jeg bruker altså str S eller M.

Men jeg klarer ikke å konkurrere med den der binders-esken, altså. :-)

Skrevet

Da jeg var 16, snart 17 år siden, fikk jeg stringtruser av mine besteforeldre. .. den gang visste jeg nesten ikke hva det var. Men 5-10 år senere da jeg hadde brukt string en stund, fikk jeg bestemortruser og en nattkjole med en diger bamse på... bruker veldig sjelden nattdrakt/kjole....

Anonymous poster hash: 5518a...052

Skrevet

Diverse lyslykter og lysfat. Nå sist et lysfat levert ferdig med nips fra et firma som heter scandinavian gifts. Det blir nok levert inn som gevinst neste gang det er basar for et formål jeg støtter.

Anonymous poster hash: df92b...eb9

Skrevet

Lysestaker og atter lysestaker. Altså, kjøper jo lysestaker til meg selv inne imellom...så ikke det at jeg ikke liker eller bruker det. Men mine lysestaker representerer min stil, og man må kjenne meg godt for å kunne kjøpe en lysestake til meg som er meg! Og de som kjøper lysestaker til meg er folk laaaaangt ut i slekta som ikke aner hvem jeg er og KUN kjøper det fordi di ikka aner hva de skal kjøpe (eller ikke bryr seg.) Jeg sier bare, ALDRI kjøp lysestake til noen dere ikke kjenner fordi dere ikke vet hva dere skal kjøpe. Kjøp heller en pakke te-lys til å putte i lysestakene, det har man da i det minste bruk for!

Skrevet

Adventslysestake. Sånn til å ha i vinduet med elektriske lys. Det er det aller styggeste jeg vet. Det plager meg ikke at andre har det, men ALDRI i mitt hus.

Anonymous poster hash: 979a9...93c

Skrevet

En stygg duk.

Anonymous poster hash: 03160...932

Skrevet

Kjønnsvorter.. 😄 *huske anonymknappen*

Anonymous poster hash: dfb73...c0c

Skrevet

Fra svigers får vi gjerne "fine" ting fra Nille eller Euroshopper(?) som absolutt ikke er fint men billig ræl...

Anonymous poster hash: 219c9...9d1

Skrevet

Interiørting som ikke er min smak, dvs. litt moderne ting. Jeg liker en gammeldags, romantisk stil....

Anonymous poster hash: 6fb50...198
Skrevet

Et strykejern (!) av min eks som aller første julegave... Vi hadde vært kjærester i ca 3 måneder, og dette er det han klarer å kjøpe. Skikkelig romantisk. Og i tillegg er det et udiskutabelt faktum at jeg ALDRI stryker noe som helst...

Jeg burde selvsagt skjønt allerede da at det forholdet der ikke var noe å satse på, men jeg hadde litt tungt for det viste det seg... 😒

Anonymous poster hash: 94139...175

Skrevet

En duk fra pappa og stemor. Halvbroren min fikk ny Macbook Pro. Jeg var 20, but still.

Anonymous poster hash: 4e06c...82e
Skrevet

Pynteting. Jeg setter veldig pris på det nå, men ganske kjedelig å få når en fortsatt bodde på et lite rom hos foreldra sine og de bare måtte bli liggende i en eske uansett.

Skrevet

Det er en person som gir meg skikkelig kjipe gaver:

-ett stearinlys fra Nille (julegave ett år)

- et såpestykke type billig (julegave et annet år)

- en boks uten noe inni fra Nille (julegave ett år, var tilfeldigvis på Nille litt senere ig så den til kr 10)

Mange gaver i den sjangeren der. Koster toppen 10-30 kroner. Jeg hadde foretrukket å ikke få noe i det hele tatt. Det er utrolig stygge og kjipe ting, og det understreker liksom at jeg betyr null og niks for denne personen. Jeg gir gaver på rundt 500 tilbake.

Heldigvis har denne personen sluttet å hi meg gaver. Talk og lov, de blir alltid gjenstand for diskusjon og kritikk på julaften, og det er bare pinlig hele greia.

Anonymous poster hash: 324e6...04f

Skrevet

To campingstoler som jeg ikke ønsket meg.... Hvem gir det i julegave da?!

Anonymous poster hash: becc9...f95

Skrevet

Toalettmapper. Fikk det til stadighet en periode. Når jeg var 25 ønsket jeg meg en hello kitty kopp hos samboer i bursdagsgave (barnslig ja, men den var så søt). Han spurte "åh liker du hello kitty?" og jeg bekrefter. Da fikk jeg en kopp, en pc-mus, en musematte, en bamse og en liten ryggsekk som så ut som en barnehagesekk for en fire år gammel jente. Alt i hello kitty... Eeh, det ble retur for å si det sånn. Vi ler godt av det der den dag idag. 😄

Skrevet

Lepomade type nivea til jul. Kun den.

Anonymous poster hash: 84387...60b

Skrevet

Anonym bruker, on 24 Aug 2014 - 22:17, said:

Lepomade type nivea til jul. Kun den.

Anonymous poster hash: 84387...60b

Hva er lepomade?? Anonymous poster hash: a3338...68a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...