Gå til innhold

Dere som har hovedomsorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står bf for alt av henting og bringing, og dekker alle kostnader i forbindelse med dette?

Skriv gjerne om du bor langt unna eller rimelig nært (type samme by) som bf.

Anonymous poster hash: 974fe...ef1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står bf for alt av henting og bringing, og dekker alle kostnader i forbindelse med dette?

Ja ettersom han har bil så henter han å bringer barnet å har frem til nå betalt kostnadene selv.

Men etter regelverket så skal vi egentlig dele på kostnadene.

Så hver gang vi krangler så krever han at vi deler kostnadene hehe.

Vi bor 1 time unna hverandre.

Anonymous poster hash: 14958...6af

Skrevet

Jeg leverer fredag, han bringer i bhg mandagen etterpå. Når vi bodde borte fra hverandre betalte jeg alt! (ca 3 timer). Nå bor vi relativt nært hverandre

Anonymous poster hash: ecd37...efc

Skrevet

Hvis han henter hos meg - henter jeg hos han igjen. Jeg sender med klær. Han har bleier, mat , etc.

Anonymous poster hash: f790b...ff5
Skrevet

Det er samværeforelders ansvar å hente og bringe. Og man skal dele på utgiftene i forhold til hva man tjener. NAV har noen utregninger på det.

Her henter og bringer far, og han krever ikke ei krone for det. Bor 1,5 time unna.

Skrevet

Bor ca 5 mil fra bf. Jeg leverer på fredagen, han bringer på søndagen. Jeg sender med skift for hele helga.

Anonymous poster hash: 1fd5a...296
Skrevet

Barna tar toget, og kjører toget gratis. Vi bringer og henter til togstasjonen selvfølgelig. Men nå er ikke mine ofte hos far da.

Anonymous poster hash: cbc95...862
Skrevet (endret)

For kjæresten min så er det oftest han som henter og bringer, men iblant blir dem kjørt dit. Ca et kvarter i bil. Glemte å skrive at han har samvær.

Endret av Mandala
Skrevet

Jeg henter og bringer, far har ikke førerkort og jeg havner vel dermed under den klausulen som sier noe om "vesentlig ulempe for barnet". Gidder ikke kreve ham for penger, for det blir ikke mange kronene (bor 8 km unna, i motsatt retning fra skolen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...