Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Ser slik ut ja Anonymous poster hash: 1dd77...6b9
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Hva om gynekologen min mente jeg ikke hadde eggløsning av meg selv da? Kan det vises feil på tester? Har tatt hver dag i noen dager nå, og den har gradvis blitt mørkere. Har begynt med metformin som skal hjelpe meg å få eggløsning da Kanskje det hjelper? Har svaaak pco. hi Anonymous poster hash: 3a76d...70f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Hva om gynekologen min mente jeg ikke hadde eggløsning av meg selv da? Kan det vises feil på tester? Har tatt hver dag i noen dager nå, og den har gradvis blitt mørkere. Har begynt med metformin som skal hjelpe meg å få eggløsning da Kanskje det hjelper? Har svaaak pco. hi Anonymous poster hash: 3a76d...70f Eggløsningstester er notoriske for å vise feil. Stoler ikke på de. Anonymous poster hash: 73ec7...4d1
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Hva om gynekologen min mente jeg ikke hadde eggløsning av meg selv da? Kan det vises feil på tester? Har tatt hver dag i noen dager nå, og den har gradvis blitt mørkere. Har begynt med metformin som skal hjelpe meg å få eggløsning da Kanskje det hjelper? Har svaaak pco. hi Anonymous poster hash: 3a76d...70f Testen viser tegn på at EL hormonet er på topp og at EL nærmer seg, men det vil ikke si at egget slipper selv om Anonymous poster hash: 1dd77...6b9
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Har vist riktig for meg bestandig, så den ville jeg stolt på. Anonymous poster hash: a1510...702
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Skjønner :/ Får bare krysse fingrene og prøve ivei. Har samleie annenhver dag nå. Skal ha det i noen mnd frammover, bare sånn for å virkelig prøve. Har en tett eggleder også Hi Anonymous poster hash: 3a76d...70f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 Skjønner :/ Får bare krysse fingrene og prøve ivei. Har samleie annenhver dag nå. Skal ha det i noen mnd frammover, bare sånn for å virkelig prøve. Har en tett eggleder også Hi Anonymous poster hash: 3a76d...70f Masse lykke til, plutselig sitter spiren Anonymous poster hash: 1dd77...6b9
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #9 Skrevet 24. august 2014 Tusen takk! Håper virkelig nå. Har prøvd i flere år. Men har også tatt slankeoperasjon imellom prøvingen. Så de siste tre årene har jeg ikke kunnet prøve. Nå er vi igang igjen. Og jeg er 30kg lettere. Håper det gjør underverker tross min tette eggleder. Hi Anonymous poster hash: 3a76d...70f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #10 Skrevet 24. august 2014 Ikke for å ta gleden fra deg, men fakta er nå en gang fakta. Når man har Pco eller Pcos har man gjerne forhøyet Lh gjennom hele syklusen. Man kan dermed få positive(eller nesten positive) el tester hele syklusen uten at eggløsning nødvendigvis vil skje. Anonymous poster hash: f5e07...089
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #11 Skrevet 24. august 2014 ja jeg vet at det er mindre pålitelig med pcos. Men jeg har så å si ikke pcos lengre ifølge gyn. Han så ingen tegn til det nå som jeg har gått ned så mye i vekt. Regelmessig mensen har jeg også. Men jeg fikk jo ingen utslag første dagene jeg tok test. Også har det blitt gradvis tydeligere dag for dag. Er det vanlig ved pcos da? For om jeg har hatt forhøyet lh igjennom hele syklusen, så burde jo testene ha blirr positive fra dag en? Eller? Jeg lever i evig håp hehehe Hi Anonymous poster hash: 3a76d...70f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #12 Skrevet 26. august 2014 Nå skjønner jeg ingenting. Har tatt test hver dag siden jeg tok den jeg har lagt ut bilde av her. Og alle er nesten helt blanke.. Evt. en svaaak svak strek.. Skjønner ingenting jeg?? Hi Anonymous poster hash: 3a76d...70f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #13 Skrevet 26. august 2014 Nå skjønner jeg ingenting. Har tatt test hver dag siden jeg tok den jeg har lagt ut bilde av her. Og alle er nesten helt blanke.. Evt. en svaaak svak strek.. Skjønner ingenting jeg?? Hi Anonymous poster hash: 3a76d...70f Da har du vel hatt el da. Eller så kom den aldri. Men ikke slutt å prøve for det, plutselig, før du aner det, sitter spiren. Anonymous poster hash: a1510...702
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #14 Skrevet 26. august 2014 Mål morgentemperatur i tillegg, så vil du se om eggløsning har funnet sted. Jeg fikk positiv el-test med to ukers mellomrom, men temperaturøkning først etter den andre positive testen. Lykke til. Anonymous poster hash: 729e8...24a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå