Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Jeg må gå ned 10 kg på 2 mnd. Har gjort det tidligere for noen år siden. Har gått rekordfort opp i vekt etter et brudd og vil nå kvitte meg med vekten like raskt før jeg skal noe stort og viktig om 2 mnd.Jeg vet hva man bør spise, at man bør bevege seg, forbrenne mer enn man inntar og hvilken mat som er mye og lite kcal i. Men er det noe mer ut over det som er supert for å slanke seg veldig raskt? Faste? Kutte ut karbo? Hva hjelper 100% garantert?Tusen takk Anonymous poster hash: 5e18f...5f1
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Dukan dietten. Gikk ned 10 kg på 8 uker og spiste meg god og mett til hvert måltid. Google det. Hovedprinsippet er å kutte både fett og karbohydrater for å tvinge kroppen til å forbrenne eget fett fort. Så strikt på type mat man kan spise, men ikke på mengde, ettersom det er både magert og lavkarbo, men veldig høyt i proteiner. Veldig greit å følge, men at det er sunt skal jeg ikke nødvendigvis påstå. Men når det er såpass kortvarig så satset jeg på at det gikk greit likevel. Funket supert for meg, og la ingen restriksjoner på hvor mye jeg kunne spise, så lenge jeg holdt meg til tillatte matvarer. Anonymous poster hash: 4caab...339
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 5:2 kombi! 1300 kalorier 5 dager i uken og 500 kalorier to dager i uken. Garantert ned 5 kg på 14 dager, men det er ikke anbefalt å følge dietten i mer enn to uker (som en kick-start) Anonymous poster hash: e6f0f...4fd
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Dukan dietten. Gikk ned 10 kg på 8 uker og spiste meg god og mett til hvert måltid. Google det. Hovedprinsippet er å kutte både fett og karbohydrater for å tvinge kroppen til å forbrenne eget fett fort. Så strikt på type mat man kan spise, men ikke på mengde, ettersom det er både magert og lavkarbo, men veldig høyt i proteiner. Veldig greit å følge, men at det er sunt skal jeg ikke nødvendigvis påstå. Men når det er såpass kortvarig så satset jeg på at det gikk greit likevel. Funket supert for meg, og la ingen restriksjoner på hvor mye jeg kunne spise, så lenge jeg holdt meg til tillatte matvarer. Anonymous poster hash: 4caab...339 Trente du ved siden av da? Og kan du nevne helt enkle, billige og vanlige ting du spiste? Anonymous poster hash: 5e18f...5f1
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 5:2 kombi! 1300 kalorier 5 dager i uken og 500 kalorier to dager i uken. Garantert ned 5 kg på 14 dager, men det er ikke anbefalt å følge dietten i mer enn to uker (som en kick-start) Anonymous poster hash: e6f0f...4fd Hm, har hørt om det før. Gikk du selv ned 5 kg på to uker? Jeg veier nå 77 kg og vil ned til 66. Tror du virkelig jeg vil gå ned til 71 på to uker? og trente du da i tilegg? Takk for svar Anonymous poster hash: 5e18f...5f1
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Dytter Anonymous poster hash: 5e18f...5f1
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 La være å spise! Det er det enkleste! Døyv sulten med vann,kaffe og tyggis. Puss tennene når du blir sulten. Sov alt du har mulighet til ila de to ukene slik at muskelmassen forsvinner også! Lykke til! Anonymous poster hash: 13729...71c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 La være å spise! Det er det enkleste! Døyv sulten med vann,kaffe og tyggis. Puss tennene når du blir sulten. Sov alt du har mulighet til ila de to ukene slik at muskelmassen forsvinner også! Lykke til! Anonymous poster hash: 13729...71c Slik at muskelmassen forsvinner.. Var du sarkastisk nå eller? Anonymous poster hash: 5e18f...5f1
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #9 Skrevet 24. august 2014 Ja! Og jeg glemte å si: ta avføringstabletter hver dag i to uker! Anonymous poster hash: 13729...71c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #10 Skrevet 24. august 2014 Spis sunt og tren mye. Jeg har gått ned 10 kilo på 2 mnd. Spiser godt, men sunt. Mye frukt og grønt, bruker honning eller stevia som søtning, spiser lettprodukter, lager maten fra bunnen. Spiser mindre fett og karbohydrater, men mye protein. Kuttet ut søtsaker og snacks. Trener eller er fysisk aktiv hver dag. (For eksempel styrke, danser, jogger eller går turer.) Det gir en sunn, varig vektnedgang og du bygger muskler samtidig. Anonymous poster hash: f9c4f...cdb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #11 Skrevet 24. august 2014 Kutt carbs og salt. Anonymous poster hash: 194ab...e4d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #13 Skrevet 26. august 2014 Pulver! Pulver - som i shake? Det er jo ofte over 200kcal i en pulvershake. Kan spise en boks champigion, et eple og et knekkebrød med kalkunfilet for de kaloriene. Anonymous poster hash: 5e18f...5f1
Isola&Lille+julegave Skrevet 26. august 2014 #14 Skrevet 26. august 2014 Pulver! Pulver - som i shake? Det er jo ofte over 200kcal i en pulvershake. Kan spise en boks champigion, et eple og et knekkebrød med kalkunfilet for de kaloriene. Anonymous poster hash: 5e18f...5f1 Ja, men de shakesene inneholder det kroppen trenger av vitaminer/mineraler i litt mer balanserte forhold. Og man går definitivt fort ned i vekt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #15 Skrevet 26. august 2014 Psmf - ingen over, ingen ved siden Funker superraskt! Anonymous poster hash: 7f240...f97
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #16 Skrevet 26. august 2014 For en pangstart ville jeg startet med rikshospitalets slankesuppe. Noen som ikke har effekt av dietten, men du bruker den første uken til å komme deg over søtsuget, som for min del ofte er det verste før jeg kommer i gang. Etter det ville jeg ikke hatt noen spesiell diett, men heller valgt sunne og rene produkter. f.eks. 3 dager med fisk og resten variere mellom fugl og kjøtt. Spis mer salat, og gjør den spennende med epler, melon, avokado, løk, skinke, egg osv. Da ser den straks mer god ut, og man kan spise seg god og mett. Prøv å kutt ut pasta, ris og potet.Lag lapskaus, wok, fisk i form med masse forskjellige grønnsaker, biff med blomkålmos (overaskende godt) og asbarges, kyllingsuppe osv. Kun fantasien som setter grenser. Og ALDRI dra på handling sent på kvelden når søtsuget slår inn eller når du er sulten. Handle på god og mett mage, og skriv handleliste før du drar Mitt opplegg forrige uke (barna hos far) Mandag: 09.00 Frokost: Havregrøt med druer, eple og banan (har nedfrossen i beger, så tar opp en liten porsjon) 13.00 Lunsj: 1 knekkebrød med reker og avokado + 1 kokt egg, tomat og masse agurk 18.00 Middag: Stekt kyllingfilet i ovn med grønnsaker og litt fløte Syklet til og fra jobb (20 min hver vei) Bodypump i 1 time Tirsdag: Frokost: 1 knekkebrød med banan Lunsj: Skinkesalat med bønner og avokado Middag: hjemmelagde kjøttkaker i brun saus, erterstuing, tyttebærsyltetøy og brokolimos Syklet til jobb 2 timers fjelltur på ettermiddagen/kvelden Onsdag: Frokost: Gresk yoghurt med musli Lunsj: 2 knekkebrød med makrell Middag: Ovnsbakt laks med kokte grønnsaker og agurk Syklet til jobb 1 time zumba Torsdag: Frokost: Havregrøt med frukt Lunsj: 1 Brødskive med nugatti (ikke i matplan, men kunne ikke si nei til hjembakt brød ) Middag: Ytrefilet med grønnsaker og fløtesaus Vasket huset på ettermiddagen, ellers lite aktivitet på meg Fredag: Frokost: 2 knekkebrød med reker og avokado Lunsj: Skinkesalat Middag: Fiskegrateng med kokte grønnsaker 1 time spinning og litt styrketrening Lørdag: Frokost: gresk yoghurt med musli Lunsj: baguette på cafe middag: hjemmelaget "lavkarbolasagne" Gikk til og fra sentrum (8 km hver vei) Søndag: Frokost/lunsj: omelett med grønnsaker Middag/kvelds: Lutefisk Syklet til og fra mine foreldre som bor 16 km unna (32 km tilsammen) Skal sies at jeg spiser en del frukt og grønt gjennom dagen som jeg ikke har skrevet opp. Har funnet ut at jeg legger på meg av kveldsspisingen, så har utsatt middagen slik at jeg ikke skal være sulten når jeg legger meg. Har tidligere spist i 4-tiden, men har da vært så sulten at jeg har endevendt skapene på kveldstid. Med å flytte middagen til i 6-tiden er jeg mett resten av kvelden, og søtsuget er ikke der lengre. Jeg har kun 3 store måltider for dag, men det er nok for meg og jeg føler meg passe mett til enhver tid. Har også funnet treningsgleden igjen, men trives best når jeg kan sykle. Det er min store lidenskap Har mistet 7 kg i sommer, og jeg er utrolig stolt av det. Om det er sunt det jeg spiser er jeg ikke sikker på, men jeg er i så god form som jeg aldri har vært før. Spiser kaker og godteri hvis jeg er i bursdag, men jeg har ikke lyst på det lengre. Er lei kake, og foretrekker fruktsalat eller grønnsaker fremfor det usunne- helt utrolig at det er mulig! Men jeg unner meg noe godt innimellom hvis jeg har lyst, hvis ikke klarer jeg ikke å holde på som dette. Lykke til, bare bestem deg for at dette skal gå- så blir det ingen problem! Jeg har klart det, og da klarer ALLE det! Anonymous poster hash: 5c1df...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå