Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Har hatt fra og til i et par år sorte flekker som kommer dansende i synsfeltet, dette er nå blitt mye verre i graviditeten, nå danser det FLUER hele tiden, særlig når jeg ser mot noe lyst/ute.... kan i tillegg skimte en prikk på øyet...aner ikke hva det kan være... Også sliter jeg med hodepine til tider.... Er dette noe jeg burde være bekymret for?:S Tenker jo så mye rart..... Vurderer å dra til optiker...han kan vell kanskje gi meg et svar... Anonymous poster hash: aef6e...291
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Når du har noe som plager deg med synet, så er det vel egentlig ikke så mye å tenke på er det vel? Det har ikke gått bort av seg selv, ergo trenger du hjelp eller behandling for å bli kvitt det. Og da begynner turen enten til optiker eller fastlege. Det er ikke for å være frekk altså, men det er lite vi her inne kan gjøre, og når du ikke vet hva det er og heller ikke hvordan du blir kvitt det er det like greit å gå rett til fagpersonene, fremfor å få meninger og synsing her inne Anonymous poster hash: 85ffd...69f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 kunne jo være noen her inne som har opplevd lignende, og etter det jeg har hørt er ikke "fluer"farlig, men siden det er blitt verre i graviditeten og hodepine så vet man jo aldri...... fagperson skal kontaktes Anonymous poster hash: aef6e...291
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Man blir ikke kvitt fluer. Har hatt det i årevis Anonymous poster hash: b8845...b9c
kjøllefjord Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Er plaget med det samme. Har vært hos øyelege, som fortalte at det var både vanlig og ufarlig. Synes det er mest plagsomt i snøvær,når alt blir hvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå