Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Hei! Er nyoperert ca 5 dager siden. Ble operert for navlebrokk. Brokk på undersiden av navlen etter 2 fødselen. Dette var en liten brokk. Så liten at musklene bare ble sydd sammen i stede for at de satt inn plugg eller nett. Er glad for dette da jeg var plaget med mye vondt som tikking og ømhet samt at av og til mot kvelden bulet brokken ut. Men nå etter 5 dager har jeg fått så vondt i ryggen. Er rett og slett skikkelig vondt å sitte. Har også blitt hoven på magen. Ser ut som jeg er en 4 mnd på vei Er dette normalt? Har lest noe om at en kan bli litt hoven, men synes jo jeg ser ganske hoven ut da. Er det normalt at man skal se ut som man er 4 mnd på vei? Hi Anonymous poster hash: 90a3f...392
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Jeg synes du skal ta en telefon til legevakten og snakke med dem. Det hender jo at man kan få infeksjoner eller indre blødninger i etterkant av operasjoner. Ring legevakten, ev. dra dit og få tatt en crp om ikke annet. Anonymous poster hash: aa075...a6f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Ja, får kanskje ringe å høre. Synes det er så ekkelt at jeg har vondt i ryggen og i øver delen av magen. Det sikker og slikt rundt operasjonssåret, men det mener jeg er påberegnelig. De første to dagene så liksom boblet det slik i mageregionen før det blåste seg opp... Kjenner meg rett og slett stappa. Så får ringe legevakta og bare høre Anonymous poster hash: 90a3f...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå