Gå til innhold

Noen som har sendt barnevogn i posten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere betalt for å sende den? Kan det stemme at det er 150 kr eller må man kanskje betale 99 kr i tillegg? Har prøvd å se på posten sin side.



Anonymous poster hash: 7f141...e09
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riktig,99 kr kommer vel som tillegg pga størrelse. Ellers vanlig norges pakke pris.

 

Anonymous poster hash: 909df...9ad

Skrevet

Kommer ann på hvor mye den veier og str på den. 255kr er det om den veier over 10kg, noe de fleste gjør. Får du den under målene, slipper du pristilegget. Men du må huske på å pakke slik at den tåler mye. Den blir ikke bært fra a til b, den får medfart.

 

Anonymous poster hash: a3251...6c8

Skrevet

Sendt en som Norgespakken. Mener det kostet 150kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...