Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Hva har dere betalt for å sende den? Kan det stemme at det er 150 kr eller må man kanskje betale 99 kr i tillegg? Har prøvd å se på posten sin side. Anonymous poster hash: 7f141...e09
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Riktig,99 kr kommer vel som tillegg pga størrelse. Ellers vanlig norges pakke pris. Anonymous poster hash: 909df...9ad
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Kommer ann på hvor mye den veier og str på den. 255kr er det om den veier over 10kg, noe de fleste gjør. Får du den under målene, slipper du pristilegget. Men du må huske på å pakke slik at den tåler mye. Den blir ikke bært fra a til b, den får medfart. Anonymous poster hash: a3251...6c8
*Yuna* Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Sendt en som Norgespakken. Mener det kostet 150kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå