Gå til innhold

Har ingen klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg i desperat klesmangel. Jeg har penger jeg kan kjøpe klær for, men jeg finner ikke noe å kjøpe! Nå er jeg frustrert og lei meg. Det er nesten så ille at jeg føler jeg må ta ut sykemelding på jobb, fordi jeg ikke finner noe å ha på meg.

Bukser går bra.

Men det finnes virkelig ikke en eneste overdel/genser jeg kan tenke meg.

Jeg har prøvd Zizzi, Ellos og Zalando.

Bruker størrelse 54

Tips tas i mot med stor takk :)

Anonymous poster hash: 0a391...a35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier du ikke finner noe du kan tenke deg. Men hva med å lage en avtale med deg selv, du kjøper noe nå som du bare kan ha på deg, og så setter du deg et mål om at du det neste året skal gå ned i vekt slik at du kan til neste sommer kan kjøpe noe du føler deg mer vel med :)

Sett deg mål underveis, til jul kan du allerede ha gjort mye!

Et annet alternativ er selvfølgelig å få noen til å sy topper til deg. Men det kan fort bli dyrt pga at de må ta seg betalt for arbeidet i tillegg til stoffet.

Anonymous poster hash: 5ac9e...5b5
Skrevet

Har du bedt om hjelp i klesbutikkene?

Ofte finner de ting som henger der du ikke ser.

Hva med å ta med en venninne som kjenner deg godt?

Anonymous poster hash: da69e...901

Skrevet

Jeg er gravid med termin i desember, så jeg er desverre redd for at det blir begrenset vektnedgang frem til jul. Men fra neste år blir det definitivt andre boller!!!

Jeg har spurt om hjelp, men det finnes rett og slett ikke klær med den fasongen jeg ser etter. (Jeg ønsker meg noe med en form for strikk nederst, slik st klærne gå inn ved rompa i stedefor å stå rett ut som en hoppbakke fra magen)

Jeg har desverre ikke noen god venninne som kan hjelpe meg, men samboer'n stakkars, han gjør så godt han kan :)

Skrevet

Sånn som denne?

Anonymous poster hash: 8ad29...3ba

Gjest lillehi
Skrevet

På Cellbes.no har de mye ok til en grei pris😃

Skrevet

Kappahl...? Der finn jeg nesten alltid noe ; )

Cellbes.no

Anonymous poster hash: 89477...a0f

Skrevet

Jeg har faktisk helt glemt å se på Cellbes! Der handlet jeg en del før. Takk for tipset. Jeg skal se der nå.

Det kjipe med dem er at de har så lang leveringstid.  :/

Du som skrev klokka 17.48: Glemte du en link eller et bilde eller noe?

Skrevet

Nå har jeg trålet igjennom sidene til Cellbes, og det endte med bestilling av 4 overdeler, 2 kosebukser og 2 bh'er. Nå håper jeg bare at alt passer! :)

Veldig kjipt at det skal ta 14 dager å få varene (det går jo fortere å bestille varer fra USA!) men jeg får bare prøve å vaske ofte så jeg klarer meg med de få plaggene jeg har så lenge :)

Igjen: takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...