Gå til innhold

Enn hvis vi alle kunne akseptert...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, det vil alltid være sånt at vi alle synes noe er finere. Noen liker høye mørke menn, andre liker barnefaren kvinner. Vi har alle forskjellig smak.

Alle bør prøve å bli det beste de kan bli og bli fornøyde med seg selv, er man fornøyd og selvsikker virker man mye penere også.

Men noen gir opp, burer seg inne og eser ut.

Anonymous poster hash: 7c525...7be

Skrevet

Men flere av disse er jo helseskadelig fete da. Det er da ikke noe bedre å trakte etter det enn en syltynn kropp.

Anonymous poster hash: a6fd4...ab2
Skrevet

Jeg leste den artikkelen. Problemet med den er at den trekker frem sykelig overvekt som noe som vi skal begynne å akseptere. Og det er jeg ikke med på!

Jeg kan se noe vakkert i alle mennesker uansett utseende, men jeg nekter å være med på å skulle godta helseskadelig overvekt som noe vi bare skal akseptere.

Anonymous poster hash: 304be...f87
Skrevet

Det er faktisk ikke vakkert med en kropp som skriker "livsstilssykdommer"! Og det er uavhengig av om det er over- eller undervekt. Jeg synes det er utrolig skummelt at gjennomsnittsvekten bare øker og øker, og at overvekt mer og mer normaliseres, mens normalt slank/tynn oppfattes som sykelig. 

JA til kroppsmangfold, men også JA til realitetsorientering! Har man BMI på 35, midjemål større enn hoftemål og er slapp i fisken, da gambler man med helsa si, og det har ingenting med "former" å gjøre. 

Anonymous poster hash: 0f06b...047
Skrevet

Tenker også at sykelig overvekt ikke skal glorifiseres. Ja til damer i forskjellige str. kan være flotte og sunne. Jeg er selv overvektig, men spiser sunn mat og trener. Spiser litt for mye sjokolade. Men jeg går nå veldig sakte ned i vekt. Og jeg er ikke helseskadelig overvektig. Har midjemål under 80.

Anonymous poster hash: a2867...0aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...