mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Leser om saken hvor 8 årige Monika dør,ett mystisk dødsfall som blir henlagt... Andre som har lest om saken?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Synes den saken er hårreisende. At ikke politiet umiddelbart har reagert, er utrolig! Ja jeg tror uten tvil at barnet ble myrdet. 8 åring som tar selvmord? Det sa de også om Christoffer! Anonymous poster hash: 0e4b9...77e
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Kunne du linket til saken i det minste? Anonymous poster hash: a2840...601
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Anmelder-politiet-etter-at-datteren-Monika-8-dode-3176203.html Ja! Stakkars jente, stakkars mor. Jeg griner for de. Anonymous poster hash: 60137...0c3
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2014 Synes den saken er hårreisende. At ikke politiet umiddelbart har reagert, er utrolig! Ja jeg tror uten tvil at barnet ble myrdet. 8 åring som tar selvmord? Det sa de også om Christoffer! Anonymous poster hash: 0e4b9...77e Ja hva fader liksom,,...lett å tenke...hva hvis Monika og mamman var Norske... Ville det blitt mer snakk om denne saken?Ja
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Skummel sak Anonymous poster hash: dce0d...6a8
Sint naken biltyv Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Hadde dette vært et norskt barn med norsk mor ville dette blitt slått mye større opp, det er jeg sikker på. Hun ble nok drept, desverre...
MilleMarmelade Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 Synes den saken er hårreisende. At ikke politiet umiddelbart har reagert, er utrolig! Ja jeg tror uten tvil at barnet ble myrdet. 8 åring som tar selvmord? Det sa de også om Christoffer! Anonymous poster hash: 0e4b9...77e Har ikke hørt om saken før, og jobber på ingen måte innen politiet, men slik det står i media virker det jo hull i hodet å henlegge!! Små barn er ikke suicidale!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #9 Skrevet 24. august 2014 Synes den saken er hårreisende. At ikke politiet umiddelbart har reagert, er utrolig! Ja jeg tror uten tvil at barnet ble myrdet. 8 åring som tar selvmord? Det sa de også om Christoffer! Anonymous poster hash: 0e4b9...77e Har ikke hørt om saken før, og jobber på ingen måte innen politiet, men slik det står i media virker det jo hull i hodet å henlegge!! Små barn er ikke suicidale! Jens Bjørneboe prøvde å ta livet av seg som åtteåring, men knuten røyk. Han omtalte det siden som sitt livs lavpunkt. Ikke engang dét fikk han til. Det er en uhyrlig tanke. Men så små barn kan være suicidale. Selv om det selvfølgelig høres ut som mye som skurrer i denne saken. Anonymous poster hash: 68cbf...fed
HvittHus Skrevet 24. august 2014 #10 Skrevet 24. august 2014 Små barn kan være suicidale, men akkurat i denne saken er det for mye som skurrer etter min mening. Både med skadene, manglende telefon og eiendeler, og det knuste glasset som hun tydeligvis skulle ha knust selv.
anonymemammaen Skrevet 24. august 2014 #11 Skrevet 24. august 2014 Får vondt i magen bare av å tenke på den saken
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #12 Skrevet 24. august 2014 Synes den saken er hårreisende. At ikke politiet umiddelbart har reagert, er utrolig! Ja jeg tror uten tvil at barnet ble myrdet. 8 åring som tar selvmord? Det sa de også om Christoffer! Anonymous poster hash: 0e4b9...77e Har ikke hørt om saken før, og jobber på ingen måte innen politiet, men slik det står i media virker det jo hull i hodet å henlegge!! Små barn er ikke suicidale! Jens Bjørneboe prøvde å ta livet av seg som åtteåring, men knuten røyk. Han omtalte det siden som sitt livs lavpunkt. Ikke engang dét fikk han til. Det er en uhyrlig tanke. Men så små barn kan være suicidale. Selv om det selvfølgelig høres ut som mye som skurrer i denne saken. Anonymous poster hash: 68cbf...fed Bare for å korrigere feil. Fjorten år gammel forsøkte han å ta livet av seg, men grenen han ville henge seg i, knakk (hentet fra Wikipedia. http://no.wikipedia.org/wiki/Jens_Bj%C3%B8rneboe Jeg tror nok at barn kan være suicidale, men at det er sjeldent. Når det gjelder Monika er jeg overbevist om at hun ble drept av en inntrenger. Anonymous poster hash: 60137...0c3
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #13 Skrevet 24. august 2014 Synes den saken er hårreisende. At ikke politiet umiddelbart har reagert, er utrolig! Ja jeg tror uten tvil at barnet ble myrdet. 8 åring som tar selvmord? Det sa de også om Christoffer! Anonymous poster hash: 0e4b9...77e Har ikke hørt om saken før, og jobber på ingen måte innen politiet, men slik det står i media virker det jo hull i hodet å henlegge!! Små barn er ikke suicidale!Jens Bjørneboe prøvde å ta livet av seg som åtteåring, men knuten røyk. Han omtalte det siden som sitt livs lavpunkt. Ikke engang dét fikk han til. Det er en uhyrlig tanke. Men så små barn kan være suicidale. Selv om det selvfølgelig høres ut som mye som skurrer i denne saken. Anonymous poster hash: 68cbf...fed Bare for å korrigere feil. Fjorten år gammel forsøkte han å ta livet av seg, men grenen han ville henge seg i, knakk (hentet fra Wikipedia. http://no.wikipedia.org/wiki/Jens_Bj%C3%B8rneboe Jeg tror nok at barn kan være suicidale, men at det er sjeldent. Når det gjelder Monika er jeg overbevist om at hun ble drept av en inntrenger. Anonymous poster hash: 60137...0c3 Mulig han var 14, men han sa 8 på dokumentaren vi så på skolen. (Hadde ei niese som var 8, så bet meg merke i det). Om det var knuten eller grena husket jeg ikke. Husker bare at han hadde sjekket det ene grundig, men glemt det andre. Anonymous poster hash: 68cbf...fed
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #14 Skrevet 24. august 2014 Hadde dette vært et norskt barn med norsk mor ville dette blitt slått mye større opp, det er jeg sikker på. Hun ble nok drept, desverre... Å ta deg en bolle. Skal alt vinkles rasistisk?? Anonymous poster hash: 09d59...128
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. august 2014 Forfatter #15 Skrevet 24. august 2014 Hadde dette vært et norskt barn med norsk mor ville dette blitt slått mye større opp, det er jeg sikker på. Hun ble nok drept, desverre... Å ta deg en bolle. Skal alt vinkles rasistisk?? Anonymous poster hash: 09d59...128 Nå får du gi deg... de fleste ser at hvis denne lille familien hadde hatt større nettverk og bedre språkkunnskaper hadde ting vært annerledes... her spilles på ingen måte rasismekortet!!
Sint naken biltyv Skrevet 24. august 2014 #16 Skrevet 24. august 2014 Hadde dette vært et norskt barn med norsk mor ville dette blitt slått mye større opp, det er jeg sikker på. Hun ble nok drept, desverre... Å ta deg en bolle. Skal alt vinkles rasistisk?? Anonymous poster hash: 09d59...128 Gå å legg deg. Så klart det ville blitt sjekket ut bedre om det var en norsk familie, med større nettverk og med mer ressurser. Rasist meg i øret👍
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. august 2014 Forfatter #17 Skrevet 24. august 2014 Små barn kan være suicidale, men akkurat i denne saken er det for mye som skurrer etter min mening. Både med skadene, manglende telefon og eiendeler, og det knuste glasset som hun tydeligvis skulle ha knust selv.[/quote Ikke sant!!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #18 Skrevet 24. august 2014 Er noen av dere fra sotra? Anonymous poster hash: fb300...5cf
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. august 2014 Forfatter #19 Skrevet 24. august 2014 Jeg er ikke fra stedet dette skjedde men skulle likt å vite hva folk som bor i området føler angående saken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå