Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Jeg skal dit i morgen for en ganske drastisk endring av hårfarge, og tenkte å lese om erfaringer på nett. Til min store skrekk ser jeg nesten bare negative erfaringer Noen som har solskinnshistorier? Anonymous poster hash: 2611e...716
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Beklager, men bare skrekkhistorier fra meg også. Jeg har inntrykket av at dem har omtrent bare lærlinger, garantert for å spare penger. Første gang ble jeg omtrent fri for lugg, siden hun skulle justere den- men fikk det ikke helt til. Tilslutt sa jeg at hun fikk hente noen andre til å ta resten, og da måtte frisøren enda ta nesten 1 cm av luggen for å rette den opp. Håret ble skamklippet, jeg som bare skulle ha en stuss. Var visst en av de første som satt i stolen. Hadde langt hår og var ikke redd, så tenkte det var bare å fyre løs. Angret som en hund, men da hun hadde kuttet nesten 15 cm kunne jeg ikke akkurat si at hun skulle la det andre håret være langt. Var ganske sint da jeg gikk derifra, og betalte max 100 kr… Andre gang dro jeg til en annen Nikita salong i byen. Skulle bleke håret litt før sommeren, så ut som ei gulrot da jeg var ferdig. Sa at de fikk fikse opp eller avfarge, og det endte med at jeg mistet enormt mye hår.Så setter aldri mine bein innom en nikitasalong igjen, sålenge jeg ikke har behov for å skalle meg. Jobber enda med å spare ut til langt hår igjen, men føler at håret mitt er ødelagt. Anonymous poster hash: 884a9...f77
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 En av lærligene deres skamklippet datteren min for noen måneder siden. Skulle ha håret til skuldrene, så ble det så ujevnt at hun måtte rette på det her og der, til hun plutselig satt der med bolleklipp. Veilederen prøvde å rette opp i det, men det var dessverre lite å gjøre. Det vokser ut heldigvis, men 450 kroner for det der og en ballong som trøst - ikke verdt det! Ellers har jeg vært fornøyd med en av frisørene deres, og hun har klippet både meg og barna mine flere ganger. Anonymous poster hash: 21a6e...e6b
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Uff..skal heldigvis ikke klippe meg! Det gjør jeg aldri hos frisører, blir aldri fornøyd. Kun snakk om farge, og vegsaka ikke bli blond, så håper det går i orden. Har heldigvis bein i nesa, så å si ifra om det ikke blir bra skal gå fint.. Uææ..kryss fingrene for meg jenter! Anonymous poster hash: 2611e...716
Nettisen:) Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Dessverre ikke fornøyd jeg heller. Jeg har et enkelt og greit langt hår som ikke har noen avansert frisyre og likevel klarte frisøren å skamklippe det. Neste frisør sa det var bortimot utrolig å få et langt og rett hår så ujevnt. Jeg var ikke hos lærling.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Inkompetent kjede. Fin en annen frisør. Anonymous poster hash: 446c8...21a
Blondzilla Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Da jeg var veldig ung jobbet jeg som Resepsjonist i en Nikita salong i Oslo. Absolutt den mest useriøse arbeidsplassen jeg har hatt. Hver måned måtte jeg bla ringe og etterlyse lønnen min. De har bare lærlinger, og ofte veldig ferske sådan. Ved sykdom hendte det at de satte meg til å farge hår, og jeg er ikke frisør. Ikke gå dit, du blir garantert ikke fornøyd.
*flux* Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 Jeg har motsatt erfaring. Veldig fornøyd. Flink frisør og fikk anbefalt produkter som faktisk fungerte på håret mitt. Krøller og er sjelden fornøyd og har brukt masse penger på produkt som ikke virker. Men det er vanskelig med frisører om man bare drar på drop in eller bytter hver gang. Uansett lykke til.
Mrs Smith Skrevet 24. august 2014 #9 Skrevet 24. august 2014 Da jeg var veldig ung jobbet jeg som Resepsjonist i en Nikita salong i Oslo. Absolutt den mest useriøse arbeidsplassen jeg har hatt. Hver måned måtte jeg bla ringe og etterlyse lønnen min. De har bare lærlinger, og ofte veldig ferske sådan. Ved sykdom hendte det at de satte meg til å farge hår, og jeg er ikke frisør. Ikke gå dit, du blir garantert ikke fornøyd. Hjelpes ! 😩
Mrs Smith Skrevet 24. august 2014 #10 Skrevet 24. august 2014 Her dessverre dårlig erfaring jeg også. En lærling klippet barnet mitt. Helt hjelpeløs. Sjefen sjøl måtte ta over til slutt, da lærlingen begynte å gråte.
Stjerne89 Skrevet 24. august 2014 #11 Skrevet 24. august 2014 Jeg har bare gode erfaringer fra Nikita både på farge, striping og klipp
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #12 Skrevet 25. august 2014 Da er jeg ferdig! Fy søren så fornøyd jeg er Var litt smånervøs da jeg satt meg i stolen, men ble fort beroliget! At hun klarte å få det så jevnt fra nesten svart til mørk blind er jeg meget imponert over (spesielt siden jeg hadde prøvd meg på avfarging selv, og så rett og slett ut som en sebra oppi der) Jeg kan gjerne anbefale nikita i Askim i hvertfall Anonymous poster hash: 2611e...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå