Gå til innhold

Folk glor og ser ned på oss..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå gått ut med en mann i to mnd, og jeg er veldig forelsket i ham. Problemet er at aldersforskjellen vår gjør det litt ubehagelig når vi er ute på byen osv. Folk glor så utrolig, og jeg har alt fått kommentarer som " er han pappaen din", veldig kjedelig synes jeg og prøver å ignonere det. Han er en del eldre enn meg, jeg ser yngre ut enn det jeg er og han  ja kunne ha vært faren min :(

Det verste var når noen kalte meg Anna Nicole Smith, og påstar at jeg er ute etter pengene hans fordi han er eldre.

At folk kan være så blinde, dumme og trangsynte:(

Hvordan takler jeg dette best mulig?

Anonymous poster hash: 1b3d3...c3a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sammen med en manns som er 20 år eldre enn men. Han har barn som er ti år yngre enn meg. Min mann kunne selvsagt også vært faren min, men han er ikke det. Vi har nettopp fått barn sammen. Ja det har kommet en del kommentarer, men jeg gidder ikke ta det innover meg. Hva veit vel dem om oss? Vi tar det med humor. Han sier ting som "ja, hun begynner å bli litt for gammel for meg" og jeg sier "ja, jeg er jo bare ute etter penga hans" altså, vi spøker det bort for vi veit jo heldigvis sannheten om oss :)

Anonymous poster hash: 05e8e...d98

Skrevet

Jeg tenker at om dere virkelig er glad i hverandre og ønsker å leve sammen så må dere bare heve dere over sånne som sier sånt. Er det folk dere kjenner som sier sånt til dere? utrolig frekt av de. Men jeg tror at veldig mange opplever fordommer, folk vil glo og mene noe om dere, dessverre er det slik. Vi får ikke endret på andre. Dere må samme finne ut hvordan dere skal takle dette. Og du blir kanskje litt tøffere og mer hardhudet selv også. Ta igjen med de som rakker ned på deg/dere.

Skrevet

takk for svar:) godt å vite jeg ikke er "alene" om dette:)

Skrevet

Jeg er sammen med en manns som er 20 år eldre enn men. Han har barn som er ti år yngre enn meg. Min mann kunne selvsagt også vært faren min, men han er ikke det. Vi har nettopp fått barn sammen. Ja det har kommet en del kommentarer, men jeg gidder ikke ta det innover meg. Hva veit vel dem om oss? Vi tar det med humor. Han sier ting som "ja, hun begynner å bli litt for gammel for meg" og jeg sier "ja, jeg er jo bare ute etter penga hans" altså, vi spøker det bort for vi veit jo heldigvis sannheten om oss :)

Han er 20 år eldre og har barn som er 10 år yngre enn deg??

Hvor gammel var han når han begynte å få barn?

Anonymous poster hash: dd3c1...8ef

Skrevet

Jeg er en av dem som ser litt merkelig på unge jenter med eldre menn. Og ja, jeg skal innrømme at jeg tenker "Hun vil ha noe han har, eller hun har noe som han vil ha"

Hvor stor er forskjellen mellom dere? Hvor gammel er du, og hvor gammel er han?

Anonymous poster hash: 04af1...128
Skrevet

nesten 30 år. jeg er i 30-årene selv.

Skrevet

"men han er ikke det."

Phew.

Anonymous poster hash: 452dd...44f

Skrevet

Jeg dømmer dere ikke, jeg bare lurer på noe? Er du ikke redd for at du blir gammel alene? Om han er flere tiår eldre enn deg er det en god sjangs for at han også dør mange år før deg.

Anonymous poster hash: e4086...771

Skrevet

Kunne han vært faren din; kjenner han moren din og har hatt et seksuelt forhold til henne, samt at han har din fars dna (en ren kopi/klon av din far)?

Anonymous poster hash: 1becb...fbe

Skrevet

Kjapp hoderegning forteller meg at han var 30. Det er vel ikke så uvanlig?

Anonymous poster hash: eb2f1...650

Skrevet

Jo men det er jo sjans for at jeg dør før også? vi har ingen garantier i dette livet...

Jeg kan få kreft, slag, bli påkjørt i morgen, det kan han også. Han kan leve lenge, dø tidligere... Hvem vet..

Men vil man ikke heller nyte den tiden i livet man har til å være md noen som får deg til å føle deg bra, glad og lykkelig? :)

Jeg er 30 men brukt de siste 10 årene på IDIOTER..

Skrevet

Så du er ca. 30 og han ca. 60 år?

Er du ferdig med barn eller tenker du å få det med han? 

Ja jeg syns det er litt ekkelt.

Anonymous poster hash: 0c1b6...1da
Skrevet

hvorfor er det ekkelt da?

Skrevet

Eksempel, hun er 30 han er 50. Han har barn som er 20. Dvs han fikk barn når han var 30.

Sov du i mattetimen?

Ikke Hi

Anonymous poster hash: 86551...e71

Skrevet

Min eks har fått seg dame.. hun er 19 og han er 42, hun er 7 år eldre enn vår sønn. Har ikke noe med det, men kvalmt? Jepp.

Anonymous poster hash: 18ff4...901

Skrevet

Æsj!

Anonymous poster hash: 18ff4...901

Skrevet

Det jeg reagerer på er ikke aldersforskjellen mellom dere, det er jo hver sin smak . Men syntes synd i barnet som har en så gammel pappa :(

Anonymous poster hash: 4b94b...b94

Skrevet

Det jeg reagerer på er ikke aldersforskjellen mellom dere, det er jo hver sin smak . Men syntes synd i barnet som har en så gammel pappa :(

Sorry , blandet hi og en anonym . Meldingen var ment til hun som har fått barn med en gammel mann.

Skrevet

Kos deg HI.

Nei, dere blir nok ikke gamle sammen, men hvor mange av de som blir sammen i 20 blir det?

Kjærligheten som teller, og dens styrke.

Jeg er på vei ut av forholdet, noe jeg skulle gjort for maaaange år siden. Har holdt sammen i 25 år aldersforskjell er nesten 21 år.

Er IKKE pga aldersforskjellen vi bryter.

Når det er sagt går jeg ikke nå i en alder av 43 inn i et nytt forhold med den aldersforskjellen..

Anonymous poster hash: c0dfc...fe4
Skrevet

Beklager HI, men det er ikke så rart at folk glor og synes det er litt ekkelt. Sånn er det bare. Du får heller prøve å ikke bry deg.

Anonymous poster hash: 631cd...213

Skrevet

Jeg er 28 og min mann er 47.

Vi er gift, har barn fra tidligere begge to, nå prøver vi på en sammen.

Alder er et tall, hvem du er som person er det som betyr noe. Vi fikk også mange kommentarer i begynnelsen. Vi valgte hverandre fordi vi simpelthen ikke kan leve uten hverandre. Kjærligheten vår til hverandre er sterkere enn jeg har opplevd noen gang tidligere.

Han er mannen jeg vil dele livet med, han er spontan, har masse humor, masse energi og liker de samme tingene som meg.

Hvorfor skal andre bry seg med hva som er rett for oss?

Nyt livet ditt, lev hver dag som om det er din siste og vær stolt av deg selv og din partner!

Anonymous poster hash: c0864...1c9

Skrevet

Bedre det enn å ha en på samme alder som er utro, gir faen i barna sine, slår deg, behandler deg som en dritt.... Så nei Hi, folk kommer til å snakke uansett, su har ingenting å skamme deg over, lev livet og vær lykkelig ☺😨😨

Anonymous poster hash: 41e9f...156

Skrevet

Disse gamle mannegrisene altså, er en del av de! Unnskyld meg, men det er frastøtende når en mann på 60 finner seg en dame pås knapt er 30! Men samtidig så må man heve seg over det hvis det er ekte kjærlighet!

Anonymous poster hash: 23d53...167

Skrevet

Nyt det hvis han gjør deg bra.....

Du vil alltid få kommentarer osv....mange tror de har rett til å utale seg eller si sin mening

Du har rett i at du kan dø før han.......livet har ingen garantier.

Bare håper du får/har barn om du ønsker deg det.

Anonymous poster hash: 345dc...7ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...