Gå til innhold

Canada Goose kensington parka


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den?

Er den veldig tykk? Holder jo mange minus, og når jeg ser bilde av kun jakka så ser den klumpete ut men på modeller ser den bare flott ut.

Noen som vet om det er store størrelser?

 

Anonymous poster hash: b9b89...280

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Canada Goose er og forbli harry. Du kan finne langt billigere jakker, med samme gode varme, og uten dyremishandling!



Anonymous poster hash: d309c...fa2
Skrevet

Forstår meg ikke på folk som får seg til å gå til anskaffelse av Canada Goose. Les deg opp!



Anonymous poster hash: 0491c...583
Skrevet

Nå har du gjort det hi. CG er tabu her. Kjenner dog mange i den virkelige verden som både har og elsker jakken.

 

Du kan gjerne prøve den i en butikk før du bestiller den på nett. Såvidt jeg forstod er de noe rar i størrelsene.

 

Anonymous poster hash: 75d82...5c1

Skrevet

MURDER AND ABUSE!!!

 

Anonymous poster hash: aef62...96b

Skrevet

Foreslår at resten her leser seg opp på propaganda, bias og opinionsdannelse. Mye gruppepsykologi i dette her gitt... 

 

Er det bedre at coyotebestanden skal få gå amok, og ødelegge den lokale faunaen? På et eller annet vis må det populasjonskontroll til. Hvis dere velger å blindt tro på dyrevernsfanatikerne, og leser informasjonen derfra som fanden leser Bibelen, så i det minste stopp i to sekunder og tenk - har de noe egennytte av å publisere dette så skjevt som mulig? Ja, det har de. Publisitet, bevilgninger, donasjoner. 

Hvis dere alikavel tar sider med slagside som sannhet, kan dere like gjerne lese sider som Canada Goose sine egne: 

http://www.canada-goose.com/story/policy

 

Det finnes mye man kan hyle opp om, og min mistanke er at mange hyler opp om CG fordi det ble en "motesak", og det er også en sak det er lett å støtte. Mange vil uansett ikke ha lyst eller råd til jakkene, så det påvirker ikke hverdagen noe i det hele tatt. Men kjøpe egg, kylling, billig tull fra Ebay, og klær billigst mulig, uten tanke for hva det innebærer - det sier de ingenting om.

 

Sånn for ordens skyld: Jeg har ikke CG-jakke. Jeg blir bare oppgitt over hvor lite folk TENKER.



Anonymous poster hash: 8623e...eee
Skrevet

Du over meg her. Skjønner du ikke at det verste med hele opplegget er MÅTEN de blir fanget og slaktet på, det reageres mest på?!   DU les deg opp! 

 

Denne jakke ER og forblir en vandrende reklame på dyremisshandling! Stygg er den også! 



Anonymous poster hash: bb3f5...74a
Skrevet

#7:

Så dette er et typisk skyt budbringeren - korstog, altså? Istedenfor å angripe industrien/trapperene, så tar dere en av dem som bruker produktet? 

Både Bergans og Skogstad bruker dun fra Kina, hvor de ikke kan garantere på produksjonsforholdene (dvs om det forekommer bruk av dun fra fugler som blir ribbet levende). Jeg ser ikke at du/dere hyler opp om det hver gang det er en tråd om barnejakker her? 

 

Og hvis det er MÅTEN det foregår på, hvorfor da ta jakkene fra _en_produsent...? 

 

Jeg har lest meg opp på det, og kan se at en sak har flere sider. 

 

(Og at du synes den er stygg er nå din rett, men hvis det er den måten du diskuterer på er jeg ikke veldig imponert.)



Anonymous poster hash: 8623e...eee
Skrevet

Ikke bry deg og damene her. de er   hysteriske på alt, jeg synes de er veldig gode og romslige 



Anonymous poster hash: 2d162...ef3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...