Gå til innhold

oj oj oj.....gravid med nr 3


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er over 40...har to barn på 4 og 7 og er liksom ferdig med baby.

 

Oppdaget for 4 dager siden og har levd i en boble siden. Mannen min som er 45 er i ekstase.

 

Flere som har blitt uplanlagt gravide og gått fra sjokk til glede?

 

Jeg er 42 og gravid på p pillen, må være temmelig fruktbar...

 

Anonymous poster hash: 25e86...654

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok heller pillen som har sviktet ;) skal ikke så mye til. Løs mage f.eks. Eller mye alkohol.

Du blir en gammel mor, men det går vel bra det og! Lykke til

 

Anonymous poster hash: 5b8c8...c9c

Skrevet

Gratulerer! Du er fruktbar ja! Det gir meg håp, har begynt å prøve på nummer to og er også 42 år. Fint å vite at jeg ikke er alene om å ville ha barn i vår alder :-)

 

Anonymous poster hash: 9f516...004

Skrevet

Og er over 40...har to barn på 4 og 7 og er liksom ferdig med baby.

 

Oppdaget for 4 dager siden og har levd i en boble siden. Mannen min som er 45 er i ekstase.

 

Flere som har blitt uplanlagt gravide og gått fra sjokk til glede?

 

Jeg er 42 og gravid på p pillen, må være temmelig fruktbar...

 

Anonymous poster hash: 25e86...654

Gravid med nr tross minipille, men jeg er 30 år da. Fikk panikk, var helt bestemt på å ta abort, var på sykehuset for å gjennomføre det, men klarte de ikke likevel. Er 30 uker på vei nå og gleder meg som bare det!! :-) Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 885c4...3f5

Skrevet

 

Og er over 40...har to barn på 4 og 7 og er liksom ferdig med baby.

 

Oppdaget for 4 dager siden og har levd i en boble siden. Mannen min som er 45 er i ekstase.

 

Flere som har blitt uplanlagt gravide og gått fra sjokk til glede?

 

Jeg er 42 og gravid på p pillen, må være temmelig fruktbar...

 

Anonymous poster hash: 25e86...654

Gravid med nr tross minipille, men jeg er 30 år da. Fikk panikk, var helt bestemt på å ta abort, var på sykehuset for å gjennomføre det, men klarte de ikke likevel. Er 30 uker på vei nå og gleder meg som bare det!! :-) Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 885c4...3f5

Gravid med nr 3 skulle stå..

 

Anonymous poster hash: 885c4...3f5

Skrevet

Vår skatt kom også som en overraskelse. Det tok noen dager å 'snu hodet' fra å ha store barn til å bli småbarnsforeldre igjen, men det tok ikke lang tid før vi begynte å glede oss.

 

Jeg unner alle å bli voksen mamma :) for egen del har jeg bedre tid, mer tålmodighet, bedre råd og er mer bevisst på å glede meg over nuet enn å hele tiden se frem mot neste fase.

 

Min lille sorg er at jeg ikke kan gi attpåkladden et søsken som er nærmere i alder, men en gang må man visst stoppe ;)

 

Gratulerer med baby og lykke til.

Skrevet

Vår nr 3 ble også til på p-piller, men jeg var ikke mer enn 28 år da. Men med et psykisk utviklingshemmet og autistisk barn på 4,5 år og en vilter lillebror på 1,5 år var det litt tunge tanker i begynnelsen... Får meg begynte jeg å glede meg ganske så fort, men for mannen min tok det nesten halve svangerskapet før han klarte å akseptere graviditeten og begynne å glede seg. Og når det nærmet seg slutten var vi like ivrige etter å skulle bli foreldre igjen. Mannen snakket om å sterilisere seg mens jeg gikk gravid, men ombestemte seg og ville vente til at fødselen var overstått og alt hadde gått fint. For selv om han i utgangspunktet ikke ville ha nr 3, så når han kom over kneika og om det da skulle gå galt så ville han ha en nr 3 likevel. I dag er vi veldig glad for at pillene ikke funket :) Barna er nå straks 7 og 4 år, og 20 mnd :)

Skrevet

Her var det nr 4 som ikke var planlagt, jeg gråt da jeg testet positivt..

 

Men også her tok mannen det på strak arm, dette skulle gå så fint atte.

 

Det gjorde det også, yngste er nå 5 år og vi er alle så lykkelige over at vi fikk henne :-)

 

Anonymous poster hash: 48be7...fa4

Skrevet

Så heldig du er. Gratulerer :)

 

Anonymous poster hash: 6a329...f4e

Skrevet

Kommer til å gå så bra :) Litt skummelt til å begynne med, men det går bra :) 

 

Venter nr 4 jeg da, men er planlagt og er 32 da :):P 

 

Mye glede i 3 barn :) 



Anonymous poster hash: c782e...3bc
Skrevet

Er nok heller pillen som har sviktet ;) skal ikke så mye til. Løs mage f.eks. Eller mye alkohol.

Du blir en gammel mor, men det går vel bra det og! Lykke tilAnonymous poster hash: 5b8c8...c9c

Er vel litt frekt å si at hun bøir en gammel mor, hva gir deg rett til å påstå noe sånt? Hadde hi vært nærmer 50 år så kan vi snakke gammel mor!

 

Anonymous poster hash: 99db1...cba

Gjest Julia1984
Skrevet

Gratulerer!

Det er ikke alder som beskriver om du er en god og trygg mamma, men personlighet.

Skrevet

Gratulerer! Er nok en mening i dette skal du se :-) Her er jeg 28 og klarer ikke å få til nr 2, så ikke værst å få det til på pilla i tillegg ;-) kos deg, og nyt at du har lang erfaring som mamma og en mann som har lyst på flere barn :-) er sikkert også to stolte søsken som står klar til å hjelpe også. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...