Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Og er over 40...har to barn på 4 og 7 og er liksom ferdig med baby. Oppdaget for 4 dager siden og har levd i en boble siden. Mannen min som er 45 er i ekstase. Flere som har blitt uplanlagt gravide og gått fra sjokk til glede? Jeg er 42 og gravid på p pillen, må være temmelig fruktbar... Anonymous poster hash: 25e86...654
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Er nok heller pillen som har sviktet skal ikke så mye til. Løs mage f.eks. Eller mye alkohol. Du blir en gammel mor, men det går vel bra det og! Lykke til Anonymous poster hash: 5b8c8...c9c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Gratulerer! Du er fruktbar ja! Det gir meg håp, har begynt å prøve på nummer to og er også 42 år. Fint å vite at jeg ikke er alene om å ville ha barn i vår alder :-) Anonymous poster hash: 9f516...004
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Og er over 40...har to barn på 4 og 7 og er liksom ferdig med baby. Oppdaget for 4 dager siden og har levd i en boble siden. Mannen min som er 45 er i ekstase. Flere som har blitt uplanlagt gravide og gått fra sjokk til glede? Jeg er 42 og gravid på p pillen, må være temmelig fruktbar... Anonymous poster hash: 25e86...654 Gravid med nr tross minipille, men jeg er 30 år da. Fikk panikk, var helt bestemt på å ta abort, var på sykehuset for å gjennomføre det, men klarte de ikke likevel. Er 30 uker på vei nå og gleder meg som bare det!! :-) Lykke til! Anonymous poster hash: 885c4...3f5
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Og er over 40...har to barn på 4 og 7 og er liksom ferdig med baby. Oppdaget for 4 dager siden og har levd i en boble siden. Mannen min som er 45 er i ekstase. Flere som har blitt uplanlagt gravide og gått fra sjokk til glede? Jeg er 42 og gravid på p pillen, må være temmelig fruktbar... Anonymous poster hash: 25e86...654 Gravid med nr tross minipille, men jeg er 30 år da. Fikk panikk, var helt bestemt på å ta abort, var på sykehuset for å gjennomføre det, men klarte de ikke likevel. Er 30 uker på vei nå og gleder meg som bare det!! :-) Lykke til! Anonymous poster hash: 885c4...3f5 Gravid med nr 3 skulle stå.. Anonymous poster hash: 885c4...3f5
*Miss Marple* Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Vår skatt kom også som en overraskelse. Det tok noen dager å 'snu hodet' fra å ha store barn til å bli småbarnsforeldre igjen, men det tok ikke lang tid før vi begynte å glede oss. Jeg unner alle å bli voksen mamma for egen del har jeg bedre tid, mer tålmodighet, bedre råd og er mer bevisst på å glede meg over nuet enn å hele tiden se frem mot neste fase. Min lille sorg er at jeg ikke kan gi attpåkladden et søsken som er nærmere i alder, men en gang må man visst stoppe Gratulerer med baby og lykke til.
Kanutten83 Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Vår nr 3 ble også til på p-piller, men jeg var ikke mer enn 28 år da. Men med et psykisk utviklingshemmet og autistisk barn på 4,5 år og en vilter lillebror på 1,5 år var det litt tunge tanker i begynnelsen... Får meg begynte jeg å glede meg ganske så fort, men for mannen min tok det nesten halve svangerskapet før han klarte å akseptere graviditeten og begynne å glede seg. Og når det nærmet seg slutten var vi like ivrige etter å skulle bli foreldre igjen. Mannen snakket om å sterilisere seg mens jeg gikk gravid, men ombestemte seg og ville vente til at fødselen var overstått og alt hadde gått fint. For selv om han i utgangspunktet ikke ville ha nr 3, så når han kom over kneika og om det da skulle gå galt så ville han ha en nr 3 likevel. I dag er vi veldig glad for at pillene ikke funket Barna er nå straks 7 og 4 år, og 20 mnd
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 Her var det nr 4 som ikke var planlagt, jeg gråt da jeg testet positivt.. Men også her tok mannen det på strak arm, dette skulle gå så fint atte. Det gjorde det også, yngste er nå 5 år og vi er alle så lykkelige over at vi fikk henne :-) Anonymous poster hash: 48be7...fa4
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #9 Skrevet 24. august 2014 Så heldig du er. Gratulerer Anonymous poster hash: 6a329...f4e
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #10 Skrevet 24. august 2014 Kommer til å gå så bra Litt skummelt til å begynne med, men det går bra Venter nr 4 jeg da, men er planlagt og er 32 da Mye glede i 3 barn Anonymous poster hash: c782e...3bc
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #11 Skrevet 24. august 2014 Er nok heller pillen som har sviktet skal ikke så mye til. Løs mage f.eks. Eller mye alkohol. Du blir en gammel mor, men det går vel bra det og! Lykke tilAnonymous poster hash: 5b8c8...c9c Er vel litt frekt å si at hun bøir en gammel mor, hva gir deg rett til å påstå noe sånt? Hadde hi vært nærmer 50 år så kan vi snakke gammel mor! Anonymous poster hash: 99db1...cba
Gjest Julia1984 Skrevet 24. august 2014 #12 Skrevet 24. august 2014 Gratulerer! Det er ikke alder som beskriver om du er en god og trygg mamma, men personlighet.
Mamma&skatt Skrevet 24. august 2014 #13 Skrevet 24. august 2014 Gratulerer! Er nok en mening i dette skal du se :-) Her er jeg 28 og klarer ikke å få til nr 2, så ikke værst å få det til på pilla i tillegg ;-) kos deg, og nyt at du har lang erfaring som mamma og en mann som har lyst på flere barn :-) er sikkert også to stolte søsken som står klar til å hjelpe også. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå