Gå til innhold

Å ikke svare på Facebook invitasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en får invitasjon til fest på Facebook; svarer dere alltid på dem? Jeg synes folk er så slappe på å svare jeg.

Anonymous poster hash: 6109c...df3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du?

Invitasjon til fest.

Anonymous poster hash: 83bc1...152

Skrevet

Jeg svarer alltid.

Anonymous poster hash: a35b0...fd9
Skrevet

Fest hjemme hos deg eller slike arrangement som andre stadig poster?

Anonymous poster hash: 844f9...878
Skrevet

Har bare fått en invitasjon på facebook, men jeg svarer alltid på invitasjoner uansett form. Med mindre det står at de kun vil ha svar hvis man kommer/ikke kommer, og det motsatte gjelder for meg.

Anonymous poster hash: 9d697...6fd
Skrevet

Om jeg er utplokket spesielt til invitasjonen svarer jeg, om det er av typen som går ut til alle venner, alle i en gruppe osv så svarer jeg bare om jeg velger å bli med.

Anonymous poster hash: eeb0a...be5

Skrevet

Fest hjemme hos deg eller slike arrangement som andre stadig poster? Anonymous poster hash: 844f9...878

Jeg tenker på invitasjon til fest Og bursdager. Ikke typ fakkeltog Og store eventer . Inviterte 60. 25 svarte.

HI

Skrevet

Da skriver du melding til alle som ikke har svart (skal være en funksjon for det) eller inne på "eventen" på veggen, at det er fint om alle kan gi et svar sådd får planlegge.

Anonymous poster hash: eeb0a...be5

Skrevet

Fest hjemme hos deg eller slike arrangement som andre stadig poster? Anonymous poster hash: 844f9...878

Jeg tenker på invitasjon til fest Og bursdager. Ikke typ fakkeltog Og store eventer . Inviterte 60. 25 svarte.

HI

Da svarer jeg om jeg ser den.

Det kan fort gå en uke uten at jeg er inne der så du kan ikke ta for gitt at alle sjekker hver dag.

Hvorfor kan ikke folk sende vanlig invitasjoner lengre?

Anonymous poster hash: 844f9...878

Skrevet

Sender du kun ut innvitasjon på Facebook så bør du være sikker på at alle bruker Facebook aktivt. Hadde du sendt til meg kunne det fort gått lang tid før jeg så den.

Skrevet

Svarer på bursdager og andre sammenkomster.

Skrevet

Jeg er aktiv fb-bruker, men får aldri med meg slike invitasjoner. Må gå inn spesifikt på "arrangement" for å se nye invitasjoner. Så det er faktisk ikke for å være vrien jeg så og si aldri svarer på slikt. Liker best om jeg får en sms i tillegg da, så gammel er jeg.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Nei, slike invitasjoner tar jeg ikke som en en seriøs invitasjon, ser mer på det som en uhøytidelig forespørsel.eller påminnelse om noe som foregår.  Forventer virkelig ikke å bli invitert til bursdager, familiefester, jubilieum etc via Facebook.  Ingen av mine venner eller familie som gjør det på den måten.  Ofte ser jeg ikke slike invitasjoner før lenge etter heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...